کد خبر : 1669386 | 30 بهمن 1398 ساعت 09:23 | 102.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و افشای دلیل عجیب تعویض سادیو مانه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد اجتناب از اخراج سادیو مانه دلیل تعویض این بازیکن بوده است.

کلوپ و افشای دلیل عجیب تعویض سادیو مانه


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری که قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه اتلتیکومادرید نبود، با یک گل در پایتخت اسپانیا مغلوب این تیم شد تا کار دشواری برای صعود به مرحله بعدی داشته باشد. یورگن کلوپ که در ابتدای نیمه دوم و در شرایطی که با یک گل عقب بود سادیو مانه را تعویض کرد، در مورد این تصمیم عجیب واکنش نشان داد.

 

1479233

 

یورگن کلوپ گفت: "سادیو مانه مورد هدف قرار گرفته بود. مشخص بود آنها می خواستند مطمئن شوند که او کارت زرد دوم را نیز گرفته و اخراج می شود. تنها یک نیمه سپری شده بود و به عنوان یک داور باید در چنین فضایی قدرت خود را حفظ کنید. در همان 30 دقیقه ابتدایی سه بازیکن اتلتیکومادرید خودشان را به زمین انداختند که من نمی دانم دلیل این کارها چه بود.

 

من کسی را مقصر نمی دانم و خوب هستم. در پایان نیمه اول ما با یک گل از حریف عقب افتاده بودیم و آن وقفه طولانی ترین زمان استراحت برای ما محسوب می شد و ما از آن استفاده خواهیم کرد. ما در یک سوم حریف چیزی کم داشتیم. آنها با تمام وجود دفاع می کردند و سبک دفاع اتلتیکومادرید در محوطه جریمه اش باورنکردنی بود. نتیجه تساوی بدون گل نیز برای آنها مناسب بود، اما وقتی مقابل چنین تیم هایی با یک گل عقب افتادید، بازی به گونه ای پیش رفت که آنها علاقه داشتند.

 

اتفاقات بازی آنگونه که ما می خواستیم پیش نرفت اما به هر حال این شرایط رخ داده است. ما انتظار بازی کردن در چنین این فضا و مبارزه این چنین را داشتیم و بسیاری از بخش های بازی مورد نظر و علاقه من بود. نیمه اول فقط با نتیجه 0-1 تمام شده و در نیمه دوم ما استادیوم خانگی مان را بازی می کنیم. به آنفیلد خوش آمدید. هیچ چیز هنوز تمام نشده است."

دیدگاه‌ها