کد خبر : 1669390 | 30 بهمن 1398 ساعت 09:52 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسن باقدرت برگرد

همدردی توئیتر ACL با ستاره مصدوم السد

اعلام رسمی دوری سه ماهه ستاره سرشناس عنابی ها و باشگاه السد باعث تاسف بسیاری از اهالی فوتبال در قطر همین طور توئیتر رسمی لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش "ورزش سه"، حسن الهیدوس کاپیتان تیم ملی قطر و باشگاه السد شب گذشته بعد از دبل مقابل سپاهان ایران در برخورد با شایان مصلح مدافع اصفهانی ها دچار شکستگی استخوان ران پای راست شد تا بعد از ساعتی باشگاه قطری به صورت رسمی از پایان تلخ فصل برای این بازیکن و دوری سه ماهه او خبر بدهد.

 

 

1479236

 

در واکنش به این اتفاق تلخ برای یکی از سرشناس ترین بازیکنان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا 2020، توئیتر رسمی ACL با انتشار پستی ضمن ابراز همدردی با این بازیکن و تاسف از غیبت او در ادامه رقابت ها از او خواست ناامید نشود. در پیام توئیتری لیگ قهرمانان خطاب به ستاره السد آمده است:« امیدواریم روند درمان حسن زود به پایان برسد و او را در زمین ببینیم... حسن با قدرت برگرد».


حسن الهیدوس امروز در کلینیک مجهز آسپایر دوحه مراحل درمانی و جراحی خود را آغاز و بنا به پیش بینی ها اوایل خردادماه سال آتی به میادین بازخواهد گشت از همین رو تیم ملی قطر نیز نمی تواند از او در بازی های آتی در فروردین ماه 99 بهره ببرد.

دیدگاه‌ها