کد خبر : 1669400 | 30 بهمن 1398 ساعت 10:46 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه مربیان؛ کابوس بزرگ تیم‌های ایرانی در هفته دوم

روز دوم از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا هم با 5گل خورده سپاهان و پرسپولیس مانند روز اول ناامید کننده بود.

نیمه مربیان؛ کابوس بزرگ تیم‌های ایرانی در هفته دوم

به گزارش "ورزش سه" با شکست سه بر صفر سپاهان برابر السدقطر و تساوی دو بر دو پرسپولیس برابر الشارجه امارات هفته دوم لیگ قهرمانان برای نمایندگان کشورمان با سه شکست، یک تساوی و 10گل خورده و سه گل زده پایان یافت تا فوتبال ایران در این هفته هم نمره قبولی نگیرد.


شهر خودرو با سه گل به پاختاکور ازبکستان باخت تا گام اول را برای نمایندگان ایرانی با شکست آغاز کند و در ادامه نیز استقلال با نتیجه دو بر یک در یک بازی جنجالی مقابل الاهلی عربستان شکست خورد. دیداری که البته ردپای پر رنگ داور در مردود کردن گل دیدنی ارسلان مطهری و شکست آبی‌ها کاملا مشخص بود. 

 

زدن 6 گل در نیمه دوم در دیدارهای سپاهان و شهر خودرو و خوردن 4 گل در نیمه اول توسط استقلال و پرسپولیس و عدم گلزنی هیچ یک از تیم های ایرانی در نیمه مربیان از نکات نگران کننده هفته دوم لیگ قهرمانان است که باعث عدم کسب نتیجه لازم از سوی آنها در پایان هفته دوم لیگ قهرمانان شد. 


در هفته اول هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو در نیمه دوم موفق به گلزنی نشده بودند و فقط سپاهان قلعه نویی توانسته بود به العین امارات سه گل بزند.


استراحت 7روزه تیم ها و همکاری سازمان لیگ با نمایندگان ایرانی حدفاصل هفته اول و دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز نتوانست کمکی در نتیجه گیری تیم های ایرانی داشته باشد و فقط پرسپولیس بود که در روز نه چندان خوبش توانست یک امتیاز در امارات دشت کند تا نمایندگان ایرانی دست خالی از این هفته خارج نشوند. تساوی شاگردان یحیی گل محمدی البته همچنان نگرانی برای عدم صعود آنها را افزایش داده و سرخابی‌ها نیز با یک امتیاز در پایان دومین هفته شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند و امیدوار به ادامه بازی‌ها هستند.


با نتایج به دست آمده در هفته دوم، بازی های هفته سوم برای تیم های ایرانی خیلی حساس شده است جایی که عدم نتیجه گیری هر یک از تیم ها در هفته سوم شرایط صعود را کاملا خطرناک و شاید تا حد زیادی غیرممکن کند.

دیدگاه‌ها