کد خبر : 1669404 | 30 بهمن 1398 ساعت 10:45 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف توخل: نیمار آماده نبود

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن اعتراف کرد نیمار از آمادگی لازم برای بازی کردن برخوردار نبوده است.

اعتراف توخل: نیمار آماده نبود

 

به گزارش "ورزش سه"، روند عدم نتیجه گیری برای پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد و آنها در دیدار رفت و در خانه دورتموند، مقهور درخشش ارلینگ هالند شده و 1-2 برابر حریف شکست خوردند. توماس توخل معترف شد که نیمار آماده این دیدار نبوده، اما او انتظار نمایشی بهتر از تیمش در دیدار برگشت در پاریس خواهد شد.

 

1459173

 

توماس توخل گفت: "ما در هفته های اخیر دو برابر دورتموند به میدان رفته و نگرانی های زیادی در مورد بازیکنان مصدوم داشتیم. برخی بازیکنان کلیدی فاقد ریتم لازم و تجربه دشواری حضور در یک بازی سنگین در هفته های اخیر بودند و همین موضوع به خوبی در سبک بازی نیمار دیده شد.

 

مالکیت توپ ما به اندازه برای چنین مسابقاتی که بیشتر فیزیکی هستند پایدار و کافی نبود. علاوه بر این، ما در موقعیت های غیر ضروری اشتباهات زیادی کردیم. در زمان بندی خوب عمل نکردیم و کمی اعتماد به نفس مان را در مقابل حریف از دست دادیم، من تصور نمی کردم جریان بازی اینقدر فشرده باشد.

 

من می دانستم که این دیدار برای کیلیان امباپه بسیار دشوار خواهد بود و او باید در چنین بازی هایی خیلی خیلی صبور باشد. رابطه تکنیکی خوبی بین امباپه و نیمار برقرار است، اما نیمار فاقد ریتم کافی برای این دیدار بود. کیلیان امباپه پاس تک گل ما را ارسال کرد. این یک بازی دشوار برای او بود، از آن دیدارهایی که به رشد یک بازیکن کمک می کند. من به امباپه اعتماد دارم و امیدوارم در دیدار برگشت در فرانسه نمایش خوبی ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها