کد خبر : 1669408 | 30 بهمن 1398 ساعت 11:01 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

دلگرمی مدیران تراکتور به دروازه بان مصدوم(عکس)

مدیران باشگاه تراکتور روز گذشته به دروازه بان مصدوم خود دلگرمی دادند.

به گزارش "ورزش‌سه"، محمدرضا اخباری دروازه بان باتجربه تراکتور که چند روز قبل به دلیل پارگی مینیسک مجبور شد پای خود را جراحی کند، این روزها زیر نظر دکتر مجید صادقی پزشک سابق تراکتور تمرینات فیزیوتراپی خود را در تهران انجام می دهد.


در این رابطه روز گذشته عباس الیاسی رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور با حضور در محل انجام درمان اخباری از این دروازه بان مصدوم عیادت کرد و به او دلگرمی داد. الیاسی در این دیدار از اخباری خواست با انگیزه به کارش ادامه بدهد تا در آینده ای نزدیک برگردد و کارش را در تراکتور دنبال کند.

 

1479263


همچنین محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز روز گذشته طی یک تماس تلفنی با اخباری احوال او را جویا شد و روحیه این دروازه بان محبوب در بین هواداران تراکتور را بالا برد.


اخباری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «از آقای الیاسی بسیار تشکر می کنم که زحمت کشیدند و به عیادتم آمدند. ایشان انسان وارسته و خوبی هستند که همواره هوای بازیکنان را دارند. از مهندس زنوزی هم ممنونم که تماس تلفنی با من داشتند و روحیه ام را بالا بردند.»


وی درباره وضعیت جسمانی اش افزود: «این روزها در مطب دکتر صادقی فیزیوتراپ سابق تراکتور که رابطه خوبی هم با یکدیگر داریم تمریناتم را دنبال می کنم. از ایشان هم ممنونم که خیلی برای من زحمت می کشند. نهایت تلاشم را خواهم کرد که خیلی زود بتوانم به تمرینات تراکتور برگردم و کارم را دوباره از سر بگیرم.»

دیدگاه‌ها