کد خبر : 1669411 | 30 بهمن 1398 ساعت 11:09 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: می خواستم بازی کنم، باشگاه نمی گذاشت!

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از دلایل ناآمادگی اش در دیدار مقابل دورتموند گفت.

نیمار: می خواستم بازی کنم، باشگاه نمی گذاشت!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه نیمار در این دیدار تک گل امیدبخش پاری سن ژرمن برای بازی برگشت را وارد دروازه دورتموند کرد، اما توماس توخل بعد از بازی مدعی شد این ستاره برزیلی هنوز به فرم ایده آل نرسیده و خود نیمار نیز این تئوری را تصدیق کرد. حالا نیمار مدعی شد خودش علاقمند بوده در هفته های اخیر بازی کند، اما کادر فنی چنین اجازه ای به او نداده است.

 

1479266

 

نیمار گفت: "اینکه من در چند بازی اخیر برای پاری سن ژرمن به میدان نرفتم، انتخاب من نبوده و این تصمیمی بود که باشگاه و کادر پزشکی گرفته بودند و برای من نیز بیرون ماندن دشوار بود. آنها چنین تصمیمی گرفتند و من نیز علاقه ای به رخ دادن این اتفاق نداشتم.

 

ما در این باره بحث های زیادی داشتیم زیرا من می خواستم بازی کنم. من احساس خوبی داشتم اما باشگاه از تکرار اتفاقات می ترسید. در پایان این خود من هستم که از بیرون ماندن اذیت می شوم. من اتفاقاتی که باعث ترس باشگاه از بازگشت من به میادین شده را درک می کنم، زیرا در دو سال گذشته نتوانسته ام در مرحله یک هشتم پاری سن ژرمن را همراهی کنم.

 

من به این تصمیم احترام می گذارم، اما شرایط نباید اینگونه بماند زیرا در نهایت خود بازیکن از همه بیشتر اذیت می شود. حضور در چنین مسابقه پرفشاری آنهم برای 90 دقیقه بدون توقف بسیار دشوار بود. اگر وضعیت بهتری داشتم، قطعا می توانستم نمایش بهتری برای تیمم ارائه دهم."

دیدگاه‌ها