کد خبر : 1669417 | 30 بهمن 1398 ساعت 11:41 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان مدافع لیورپول بعد از جشن بازیکن اتلتیکو!

اندی رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول به انتقاد از رفتار بازیکنان اتلتیکومادرید پرداخت.

خط و نشان مدافع لیورپول بعد از جشن بازیکن اتلتیکو!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید در دیدار رفت و با تکیه بر تک گل دقایق ابتدایی موفق شد لیورپول را مغلوب کرده و شانس صعودش برابر مدافع عنوان قهرمانی اروپا را افزایش دهد. اندی رابرتسون مدعی شد جشن شادی بازیکنان اتلتیکومادرید اغراق آمیز بوده و لیورپول در دیدار برگشت فرصت خوبی برای اثبات توانایی هایش خواهد داشت.

 

1479274

 

اندی رابرتسون گفت: "بازیکنان حریف در پایان بازی رفت جوری جشن گرفتند که انگار صعود آنها به دور بعدی نهایی شده، پس باید دید در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. ما در این چند هفته فرصت داریم کارمان را در لیگ برتر پیش ببریم.

 

آنها به آنفیلد باز می گردند، ما می دانیم هواداران لیورپول در آنجا حضور خواهند داشت و ما نیز در استادیوم خانگی حاضر بوده و با تمام توان بازی خواهیم کرد. بازیکنان اتلتیکومادرید در دیدار برگشت نیز می توانند مانند این بازی از ابتدای کار خودشان را روی زمین انداخته، روی اعصاب ما رفته و بازیکنان لیورپول را اذیت کنند، اما ما سعی خواهیم کرد به خوبی با این شرایط مقابله کنیم.

 

ما در دیدار رفت نیز نمایش خوبی مقابل اتلتیکومادید ارائه دادیم، اما می دانیم که می توانیم بهتر از این هم بازی کنیم و خوشبختانه یک بازی دیگر برای اثبات این موضوع در دیدار برگشت فرصت خواهیم داشت."

دیدگاه‌ها