کد خبر : 1669470 | 30 بهمن 1398 ساعت 16:11 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: هیچ ابهامی در این خصوص وجود ندارد

واکنش فدراسیون فوتبال به احتکار فرم‌های انتخاباتی

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شایعه احتکار فرم‌های انتخاباتی را تکذیب کرد.

واکنش فدراسیون فوتبال به احتکار فرم‌های انتخاباتی

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته که پروسه ثبت‌نام از نامزدهای پست ریاست فدراسیون فوتبال به پایان رسید، شایعه‌ای درباره فرم‌های دریافتی مطرح شد که عجیب بود. در این خصوص گفته می‌شود برخی افراد در فدراسیون فوتبال اقدام به احتکار فرم‌های انتخاباتی کرده‌اند تا بتوانند این فرم‌ها را برای کاندیداهای مورد نظرشان خرج کنند. ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال این شایعه را تکذیب کرد.


شکوری در این باره به روزنامه شهروند گفت: «من به‌عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون تمام سعی خودم را می‌کنم وظیفه‌ای که طبق اساسنامه بر دوشم بوده را بدون هیچ‌گونه ابهام و به بهترین شکل ممکن انجام بدهم. هیچ احتکار فرمی از طرف ما انجام نشده است.»


وی افزود: «آیا گزارش شده که اعضای مجمع از دبیرخانه انتخابات فرم معرفی‌نامه خواسته‌اند و به آنها تحویل داده نشده؟ اگر این‌طور بود، پس حتما تخلف صورت گرفته بود و فرم احتکار کرده بودیم، ولی فرم‌ها به اندازه تمام اعضای ٥نفره مجمع وجود داشت و برای اینکه ابهام و شائبه‌ای درباره‌اش وجود نداشته باشد، هرکدام از این فرم‌ها کد اختصاصی دارد. اساسنامه‌ هم می‌گوید فرم‌ها باید خوانا و بدون خط‌خوردگی باشد. پس با این سیستم شاهد تخلف نخواهیم بود.»

دیدگاه‌ها