کد خبر : 1669483 | 30 بهمن 1398 ساعت 16:40 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی؛ قرمز و آبی در مراسم رونمایی لباس تیم ملی

سنتر توانمند تمام این سال‌های بسکتبال ایران به‌عنوان یکی از دو بازمانده نسل طلایی بسکتبالی ایران در مراسم رونمایی لباس تیم ملی بسکتبال حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، از دیگرکسانی که انتظار می‌رفت در روز رونمایی از لباس تیم ملی بسکتبال حضورداشته باشد، سنتر توانا و بلندبالای 218 سانتی‌متری ایران، حامد حدادی بود که در کنار صمد نیکخواه بهرامی به نمایندگی از دیگر بازیکنان ملی‌پوش در این مراسم حضور یافتند.


او که درواقع یکی از ارکان موفقیت‌های تیم ملی بسکتبال ایران در یک دهه اخیر به شمارمی آید روز گذشته به همراه صمد نیکخواه به‌عنوان دو بازمانده از نسل طلایی بسکتبال ایران حضور یافت تا نشان دهند او هنوز در عطش رسیدن به موفقیت به سر می‌برد.

 

1479383


بر کسی پوشیده نیست که صعود تیم ملی بسکتبال ایران در جمع 12 تیم برتر دنیا در المپیک 2020 میسر نمی‌شد مگر با درخشش حامد حدادی. بازیکنی که حالا به علت شیوع ویروس کرونا در چین به قول خودش از این کشو فرار کرده است تا فعلاً تمام تمرکزش معطوف به تمرینات تیم ملی زیر نظر مهران شاهین طبع باشد.
 فراموش نکنیم او تنها مردی است که حضور در بالاترین سطح بسکتبال جهان ((NBA را تجربه کرده است و اینک در سال‌های پایانی حضورش در تیم ملی یک‌بار دیگر توانست بسکتبال را به افتخاری دیگر نائل کند.


 حدادی که هنوز از آن شکست تلخ در مقابل اسپانیا در رقابت‌های جام جهانی در دقایق پایانی ناراحت است در کل اعتقاد دارد که باید بسکتبال ایران را به‌جایی برسد که بتوانیم این لحظه‌ها را کنترل کند.


حامد امیدواراست که با خاطره‌ای خوش با این لباس تیم ملی که روز گذشته خودش رونمایی کرده است خداحافظی کند.

 

1479382

دیدگاه‌ها