کد خبر : 1669489 | 30 بهمن 1398 ساعت 17:00 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب باشگاه لگانس به پیشنهاد بارسلونا

لگانس حاضر نیست برای مارتین برایثویت با باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شود.

واکنش جالب باشگاه لگانس به پیشنهاد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت شدید عثمان دمبله و دوری شش ماهه ی او از میادین، بارسلونا توانست از فدراسیون فوتبال اسپانیا مجوز جذب یک مهاجم جدید را اخذ کند.

در یکی دو روز گذشته تیم مدیریت ورزشی بارسلونا در حال بررسی گزینه های مختلف است و گفته می شود که انتخاب اول کیکه ستین سرمربی باشگاه، "مارتین برایثویت"، مهاجم 28 ساله دانمارکی لگانس است. دیگر گزینه نیز آنخل مهاجم ختافه محسوب می شود که یکشنبه اخیر توانست تک گل ختافه را در نوکمپ به بارسلونا بزند.

 

 

1479391

 

 

شب گذشته بارسلونا به سران لگانس اطلاع داد که قصد دارند برای برایثویت وارد مذاکره شوند ولی فلیپه موره نو رئیس لگانس اعلام کرده است که مذاکره را قبول نخواهند کرد و اگر خواهان بازیکن هستند، باید رقم فسخ 20 میلیون یورویی او را پرداخت کنند.

به همین منظور امروز در باشگاه بارسلونا جلسه ای تشکیل شد تا در مورد پرداخت یا عدم پرداخت رقم فسخ برایثویت به جمع بندی نهایی برسند. هنوز نتیجه این جلسه مشخص نشده است.

رئیس باشگاه لگانس در این رابطه گفت:« برایثویت می تواند به بارسا برود. من هم جای او بودم می رفتم ولی به یک شرط؛ بارسا باید رقم فسخ او را پرداخت کند. مذاکره ای در کار نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها