کد خبر : 1669498 | 30 بهمن 1398 ساعت 17:31 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

رحمانی: باید از خواب بیدار شویم تا سقوط نکنیم

هافبک پیکان مدعی است در صورتی که عدم تمرکز در تیم ادامه یابد، آنها یک اتفاق تلخ را در پایان فصل به دنبال خواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در سراشیبی سقوط قرار گرفته و اکنون با حضور در قعر جدول در فاصله 10 هفته مانده به پایان فصل یکی از گزینه‌های اصلی سقوط محسوب می‌شود. این در حالیست که همچنان بازیکنان این تیم مدعی هستند قادرند خود را از این خطر بزرگ رها کنند.


ماهان رحمانی، هافبک پیکان که در دیدارهایی که به میدان رفته توانسته نمایش خوبی از خود به جا بگذارد، درباره شرایط این تیم می‌گوید: برای خودمان هم خیلی شرایطی بدی است. انگار در خواب هستیم و روزهای بد و باخت‌ها یکی پس از دیگری می آیند و می‌روند. باید هر چه زودتر از این خواب بیدار شویم و شرایط را تغییر دهیم. اینکه هر بازی بگوییم تمرکز نداشتیم و مشکل چیز دیگری بود دردی از خطر سقوطی که نزدیک ماست را دوا نمی‌کند و باید خیلی بیشتر تلاش کنیم.

 


وی ادامه داد: با تغییراتی که در کادرفنی داشتیم باید هر چه زودتر از نظر آمادگی روحی و روانی و همچنین هماهنگی به بالاترین شرایط برسیم و بتوانیم در ادامه مسیر این فاصله را جبران کنیم. چیزی که هنوز امیدواری را برای ما زیادی می‌کند این است که فاصله تیم‌ها در انتهای جدول با یکدیگر زیاد نیست و با چند هفته نتیجه خوب حتی می‌توانیم تا میانه جدول هم بالا بیاییم.
رحمانی در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما در ابتدای فصل از انگیزه بالایی حتی برای رسیدن به سهمیه آسیا برخوردار بودیم. این پتانسیل واقعا در ما وجود داشت که بتوانیم موفق شویم. اما الان باید در هر بازی با بالاترین توان به دنبال کسب نتیجه باشیم. نفت در این فصل عملکرد خوبی داشته اما باید هر طور شده به دنبال امتیاز باشیم و این مساله برای ما دور از دسترس نخواهد بود.


هافبک پیکان درباره حضور عبدالله ویسی روی نیمکت این تیم گفت: آقای ویسی مربی باتجربه و در عین حال جوانی است که به خوبی با بازیکنان رابطه برقرار می‌کند. عملکرد ایشان در تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان با قهرمانی نیز کاملا مشخص کننده توانایی اوست. باید هر چه زودتر به دنبال کسب نتیجه باشیم و بتوانیم شرایط بقا در لیگ را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها