کد خبر : 1669508 | 30 بهمن 1398 ساعت 17:50 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

با آرای مردمی و همکاری شبکه ورزش و سایت "ورزش سه"

انتخاب بهترین گزارشگر و برنامه ورزشی تلویزیون

دوازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران برای اولین بار با همکاری شبکه ورزش سیما، سایت «ورزش سه» و سایت «عصرایران» بهترین گزارشگر، مجری و برنامه ورزشی تلویزیون را با آرای مردمی انتخاب می‎کند.

انتخاب بهترین گزارشگر و برنامه ورزشی تلویزیون

به گزارش"ورزش سه"، جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران این حرکت فرهنگی را نخستین بار در بخش خصوصی برای ایجاد شور و نشاط، تقویت رقابت سالم و بهتر دیده شدن تلاش برنامه سازان به سرانجام می رساند و پس از اخذ آرای مردمی، اسفندماه 1398 در مراسم پایانی دوازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران از برگزیدگان این بخش تقدیر می شود.

 

این جشنواره زیر نظر کمیسیون فرهنگی کمیته بین المللی المپیک (IOC) توسط فدراسیون بین المللی سینما و تلویزیون ورزشی (FICTS) در میلان ایتالیا برگزار می شود که امسال جایزه ویژه سال ۲۰۱۹ خود را به شبکه ورزش سیمای جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

 

1479418

 

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از 120 کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند. در این دوره از 54 کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

 

هیات انتخاب و داوری دوازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران پس از بررسی و ارزیابی برنامه های ورزشی، گزارشگران و مجریان، نامزدها را در این بخش ها برای نظرسنجی مردمی معرفی کرد که با مراجعه به این لینک می توان در این نظرسنجی شرکت کرد.

دیدگاه‌ها