کد خبر : 1669511 | 30 بهمن 1398 ساعت 18:40 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

متئو کوواچیچ:

به منچستر باختیم ولی تاتنهام را می بریم

هافبک تیم چلسی عنوان کرد شکست این تیم برابر یونایتد بسیار دردناک بود ولی آنها توان جبران این نتیجه را دارند.

به منچستر باختیم ولی تاتنهام را می بریم

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچستریونایتد توانست چلسی را با دو گل شکست دهد. در دیداری که میزبان دو گل هم زد که با نظر وی ای آر مردود اعلام شد تا در نهایت شیاطین سرخ پیروز شوند.

با این شکست حالا رتبه چهارمی چلسی نیز با خطر مواجه شده و تاتنهام به همراه منچستریونایتد و حتی اورتون تهدید بزرگی برای شاگردان لمپارد محسوب می شوند.

 

 

1478919

 

 

متئو کواچیچ، هافبک میانی چلسی بعد از این دیدار درباره شکست مقابل شیاطین سرخ گفت:« شکست برابر یونایتد آن هم در خانه اتفاق خیلی تلخی بود ولی باید این دیدار را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم. می‌دانم که توان جبران این نتیجه را داریم. دو بازی حساس برابر بایرن مونیخ و تاتنهام داریم که خیلی اهمیت دارند و نباید زمان را از دست بدهیم.»

 

در صورتی که چلسی برابر تاتنهام شکست بخورد، رده چهارم جدول رده بندی را از دست می‌دهد و به همین خاطر بازی با تاتنهام از اهمیت زیادی برای تیم فرانک لمپارد برخوردار است.

در همین رابطه کواچیچ گفت:« ما می‌دانیم که این مسابقه برای ما بسیار مهم است زیرا تاتنهام در نزدیکی ما قرار دارد، بنابراین برای پیروزی در این بازی در خانه باید خودمان را به خوبی آماده کنیم و محکوم به شکست این تیم هستیم. ما هنوز در جدول رده بندی در رده چهارم هستیم پس هنوز در وضعیت خوبی قرار داریم اما باید بیدار شویم زیرا آنها در تعقیب ما هستند. در بازی برابر تاتنهام باید مثل بازی‌های ابتدای فصل خودمان ظاهر شویم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.»

 

 

1454362

دیدگاه‌ها