کد خبر : 1669513 | 30 بهمن 1398 ساعت 18:01 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

نامجو: شانس خوبی برای صعود داریم

امیدوارم تراکتور به صدر جدول لیگ برتر برود

مربی مس کرمان بعد از قبول شکست برابر تراکتور گفت: این برد را به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم و ان‌شاالله این تیم با ادامه روند خوبی که در پیش گرفته است، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

امیدوارم تراکتور به صدر جدول لیگ برتر برود

به گزارش "ورزش‌ سه"، مهدی نامجو بعد از شکست مس کرمان مقابل تراکتور در نشست خبری گفت: در ابتدا این برد را به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم و ان‌شاالله این تیم با ادامه روند خوبی که در پیش گرفته است، در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. همان‌طور که می‌دانید هدف اول ما صعود از لیگ یک به لیگ برتر است. به خاطر همین امروز زیاد از نفرات اصلی استفاده نکردیم. حتی دو سه بازیکن امیدمان را بازی دادیم که نمره قبولی هم گرفتند. ان‌شاالله در ادامه بازی‌های‌مان در لیگ آزادگان بتوانیم نتایج خوبی گرفته و راهی لیگ برتر شویم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند راهی لیگ برتر شود گفت: ما بازیکنان خوبی داریم. در نیم‌فصل دوم چند بازیکن جدید گرفتیم و ان‌شاالله که بتوانیم روند خوبی را در پیش بگیریم. لیگ یک بازیکن لیگ یکی می‌خواهد تا تیم بتواند راهی لیگ برتر شود و ما هم سعی کردیم چنین بازیکنانی را جذب کنیم و ان‌شاالله راهی لیگ برتر شویم. در حال حاضر در رده دوم جدول قرار داریم و شانس‌مان برای صعود به لیگ برتر خوب است. ما از تیم‌هایی چون شهر خودرو، شاهین بوشهر و سپیدرود بازیکن گرفتیم که این بازیکنان کمک زیادی به ما کرده و خواهند کرد.

دیدگاه‌ها