کد خبر : 1669515 | 30 بهمن 1398 ساعت 18:00 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

یک خبر خوب ملی در یادگار

عالیجناب دژاگه در اوج آمادگی است!

یکی از ستارهای ملی‌پوش تراکتور در ادامه روند خوبش امروز هم در برابر مس کرمان درخشید تا مرد اول این بازی به شمار بیاید.

عالیجناب دژاگه در اوج آمادگی است!

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که هر گوشه و کناری هرکسی از هر فرصتی استفاده می‌کند تا کنایه‌ای به تیم ملی بزند،آمادگی اشکان دژاگه مهره مؤثر تمام این سال‌های تیم ملی می‌تواند بهترین خبر ممکن باشد. این درست همان اشکانی است می‌شناختیم . دونده، جنگنده ، شوت‌زن و درنهایت یک بازیکن در یک کلاس متفاوت.

 

آمادگی یکی از کاپیتان‌های تیم ملی درعین‌حال که تراکتور را  به اهدافش نزدیکتر می‌کند، می‌تواند الهام‌بخش برای سایر بازیکنان تیم ملی باشد که به‌جای پرداختن و دامن زدن به حاشیه‌های ریز و درشتی که در اطراف آن وجود دارد، خودشان را به بالاترین حد از درجه کیفیت برسانند؛ چراکه روزهای بسیار سخت و پراهمیتی انتظار تیم ملی را می‌کشد.


 روزهایی که در صورت از دست دادنش تاوان و تبعات جبران‌ناپذیری را در پی دارد و گویا این پالس را اشکان زودتر از همه دریافت کرده است. کافی است به نمایش او در بازی امروز مقابل مس کرمان توجه کنید تا متوجه شوید درباره چه بازیکنی صحبت می‌کنیم. او در ادامه روند خوبش در لیگ برتر امروز در چارچوب رقابت‌های جام حذفی موفق شد، یک پنالتی بگیرد و یک گل انفرادی را با پای چپ به زیبایی به ثمر برساند تا درراه یابی تیمش مؤثرترین بازیکن میدان باشد.

 

1479421

 

بازیکنی باتجربه حضور در دو لیگ معتبر اروپایی در سن 33 سالگی که  محبوبیتش را نه از نمایش دارد و نه از حضور در تیم‌های قرمز و آبی و این در حالی است که هیچ‌وقت برای اینکه کسی خوشش بیاید حرفی را به زبان نیاورده است اما به‌شدت دوست‌داشتنی و قابل‌احترام است.


 پس بی‌جهت نیست که وقتی  اشکان را در این کیفیت می‌بینیم ذوق می‌کنیم و امیدوار به آینده می‌شویم. آن‌ هم در شرایطی که هرکسی  از راه می‌رسد ته دل را از عدم راه‌یابی به جام جهانی خالی می‌کند اما به نظر می‌رسد  اشکان قصد دارد بدون توجه به‌تمامی این گلایه‌های تکراری بار امیدواری را به دوش بکشد.

دیدگاه‌ها