کد خبر : 1669519 | 30 بهمن 1398 ساعت 18:10 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای ما هیچ رکوردی مهم نیست

خانزاده: تراکتور مثل رئال و بارسا برد می‌خواهد

تراکتور با پیروزی برابر مس کرمان توانست به مرحله نیمه نهایی جام حذفی صعود کرده و تنها یک قدم تا فینال رقابت ها فاصله داشته باشد.

خانزاده: تراکتور مثل رئال و بارسا برد می‌خواهد

به گزارش" ورزش سه"، تراکتور با نتیجه چهار بر یک مس کرمان را شکست دادو یکی از سه تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی شد. محمدرضا خانزاده مدافع تیم تراکتور بعد از این بازی و برد تیمش گفت:" خوشحالم که به جمع چهارتیم پایانی رقابت های جام حذفی رسیدیم. از این به بعد باید تمرکزمان را روی بازی های لیگ برتر بگذاریم."


او درباره بازی با تیم مس  گفت:" جام حذفی همیشه سخت است. اگر به سال های قبل نگاه کنید، پارسال یک تیم از لیگ دو و سال قبل از آن یک تیم از لیگ یک به فینال رسیدند. جام حذفی واقعا جام شگفتی ها است اما بچه ها توانستند با تمرکز بالا یک برد با ارزش را به دست بیاورند."

 

مدافع تیم تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا رشید مظاهری از موضوعی ناراحت بود که تقاضای تعویضش کرد گفت:" نه اصلا چنین چیزی نبود. همسترینگ رشید درد داشت و روی آن قبل از بازی کار کرده بود که بتواند بازی کند. در آن لحظه کمی مشکل داشت اما خداراشکر تا آخر بازی کرد."

 

او در این باره که آیا تراکتور می تواند دراین فصل به جام برسد گفت:" من اصلا هیچ قولی نمی دهم. تنها قولی که می توانم بدهم این است که با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنیم."

 

خانزاده در بخش دیگری از صحبت هایش در این رابطه که چرا تراکتور خیلی سخت کلین شیت می کند گفت:" تیم ما پتانسیل بالایی دارد و مثل رئال و بارسا دنبال برد است. ما با چند نفر به حریف حمله می کنیم و طبیعی است که دفاع ما باز شود. برای ما هیچ رکوردی مهم نیست و فقط مهم این است که تراکتور بالا بماند."

دیدگاه‌ها