کد خبر : 1669521 | 30 بهمن 1398 ساعت 18:10 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

باید تیم را به جایگاه خوبی برسانیم

رادولویچ: ذوب آهن فاکتورهای 5 تیم اول را ندارد

سرمربی ذوب آهن با اشاره به شرایط این تیم ابراز امیدواری کرد بتوانند فصل را با دستیابی به جایگاه مناسبی به پایان برسانند.

رادولویچ: ذوب آهن فاکتورهای 5 تیم اول را ندارد

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ رادولوویچ، سرمربی مونته نگرویی ذوب آهن که در زمستان جایگزین منصوریان شده، در گفتگو با ایلنا درباره حضورش در اصفهان و هدایت این تیم گفت: در زمستان چند انتخاب داشتم. مصر، کویت و ایران. ولی خب ایران را انتخاب کردم چون می‌دانستم ذوب آهن باشگاه بزرگی است و لیگ قدرتمندی دارد و احترام زیادی برای لیگ ایران قائل هستم. 10 سال پیش با تیم‌های دیگر به ایران آمده بودم و با تیم‌های ایرانی و اصفهانی آشنا بودم.

 

وی در مورد اینکه مشکل ذوب آهن در نیم فصل اول چه بود که نتایج مناسبی نگرفت گفت: من یک ماه است که به ایران آمدم و فقط در مورد زمان خودم می‌توانم نظر دهم و نمی‌خواهم راجع به قبل از زمان خودم نظری داشته باشم. به همکاران خودم احترام می‌گذارم و نمی‌خواهم راجع به آنها نظری دهم. اول باید این لیگ را به خوبی تحلیل کنیم و بعد آنالیز کنیم که شرایط باشگاه چگونه است. فقط می‌توانم بگویم شرایط باشگاه آن چیزی که 10 سال قبل دیده بودم نیست و خیلی چیزها عوض شده است و متاسفانه این تغییرات هم تغییرات خوبی نبوده است ولی من و همکارانم تلاشمان را می‌کنیم تا این باشگاه را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم. کار ساده‌ای نیست چون من بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به این تیم ملحق شدم و نتوانستم بازیکنان مورد نظرم را به تیم اضافه کنم ولی با داشته‌هایی که داریم همه تلاشم را می‌کنم که نتایج خوبی کسب کنیم و خدا را شکر شروع خوبی هم داشتیم و در 3 بازی 2 برد کسب کردیم که به روند رو به رشد ما کمک می‌کند. ولی هنوز 11 بازی دیگر مانده که تعیین کننده هستند. باید تیم را به یک ثبات برسانیم و بعد از آن برای رساندن ذوب آهن به جایگاه واقعی تلاش کنیم.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه سقف خواسته‌های ذوب آهن در این فصل چیست و آیا می‌توان به کسب سهمیه این تیم امیدوار شد یا نه، گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم تا بهترین عملکردمان را داشته باشیم و بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. فکر می‌کنند همه درک می‌کنند که چه شرایطی داریم ولی متاسفانه ذوب آهن الان در بین 5 تیم برتر نیست. منظورم در همه موارد است، بودجه، امکانات، نظم و... ولی برای هر امتیاز می‌جنگیم و سعی می‌کنیم تا آخر لیگ هرچه امتیاز بیشتری توانستیم کسب کنیم.

 

رادولوویچ در مورد اینکه بازیکنان این تیم از سختگیری و جدیت او در تمرینات صحبت می‌کنند و به نظر می‌رسد همین جدیت حلقه گمشده ذوب آهن بود، توضیح داد: فوتبال قوانین خودش را دارد. من در طول عمرم در فوتبال حضور داشتم و در این سال‌ها فهمیدم که اگر به فوتبال احترام بگذارید فوتبال این احترام را به شما برمی‌گرداند. من در طول 20 و چند سالی که مربیگری کردم 13 سالش در رده ملی بوده است و این را می‌دانم که نظم و انضباط تیمی و جدیت در کار به اندازه تمرین و کارهای تاکتیکی و آنالیز اهمیت دارد. در طول این مدت من درگیر تحلیل مسائل مختلف تیم‌های دیگر بودم و این باعث شده کمی سردرگمی برایم ایجاد شود ولی شیوه خودم را در تیم پیاده کردم و از شکل بازی بازیکنانم و شیوه پذیرش روش جدید تیم توسط آنها راضی هستم و آنالیزهای موجود از بازی تیم ما روند خوبی که در پیش گرفتیم را نشان می‌دهد ولی همانطور که گفتم 11 بازی سخت دیگر در پیش داریم و باید قدم به قدم به سمت پیشرفت و بهتر شدن حرکت کنیم. ضمن اینکه در کنار همه این موارد برای من مهم است تیمم را مثل یک خانواده در کنار هم نگه دارم و این همدلی در آنها وجود داشته باشد و این اتفاق در حال حاضر در ذوب آهن دیده می‌شود.

 

وی در مورد تقابل با استقلال و پس از آن رویارویی با سپاهان و شهر خودرو که 3 بازی سخت پیاپی برای این تیم است هم گفت: ما 3 بازی سخت نداریم و 11 بازی سخت در پیش داریم. همه حریفان برای ما جدی و محترم هستند و تفاوتی بینشان از لحاظ جدیت در بازی قائل نیستیم و هر بازی برای کسب بهترین نتیجه ممکن به زمین می‌رویم. با این حال این سه دیدار با ویژگی‌های خاصشان برای ما یک چالش و یک فرصت ویژه است و سعی می‌کنیم از آن کمال استفاده را ببریم و سطح تیم را ارتقا دهیم. ضمن اینکه ما در بازی با تراکتور هم که دیدار سختی بود استحقاق برتری داشتیم ولی شکست خوردیم.

دیدگاه‌ها