کد خبر : 1669533 | 30 بهمن 1398 ساعت 18:45 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز مبرم فوتبال آسیا به استفاده از VAR

اعتراض به اشتباهات داوری در هفته دوم لیگ قهرمانان

هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در بخش غربی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار شد و در بازی های مختلف مشکلات داوری زیادی وجود داشت.

اعتراض به اشتباهات داوری در هفته دوم لیگ قهرمانان

به گزارش" ورزش سه"، با وجود تمام پیشرفت هایی که در فوتبال آسیا در سال های اخیر انجام شده داوری و قضاوت مسابقات هنوز یک چالش بزرگ به حساب می آید. در بازی های هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در غرب، برخی از بازی ها با مشکلات داوری مواجه بودند.


بدربلال مجری برنامه الحکم شبکه الکاس نیز در برنامه اش نسبت به عملکرد داوران و داوری های این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اعتراض کرد. او به خاطر خطاها و اشتباهات داوری این هفته از رقابت ها خطاب به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت:"اگر مسئولین مصالح فوتبال آسیا را می خواهند ، باید فکری به حال آن بکنند. ما در این هفته اشتباهات بزرگ و بسیاری را دیدیم که ضرر آن به باشگاه ها می رسد. آن ها میلیون ها دلار پول به خاطر بازیکنان حرفه ای و خارجی پرداخت می کنند و سوت های اشتباه موجب ضرر بزرگی برای آن ها می شود."


مجری برنامه الحکم در شبکه الکاس همچنین گفت:" تنها راه حل این موضوع در کمیته داوران AFC و در کمیته احکام است و آن اجرای برنامه استفاده از کمک داور ویدئویی است. VAR لازمه فوتبال آسیا است و خیلی می تواند به کیفیت بازی ها و تعیین عادلانه سرنوشت تیم ها کمک کند. در 4-5 مسابقه ای که از این هفته دیدیدم علامت سوال های زیادی به وجود آمد که بار دیگر نیاز مبرم فوتبال آسیا را به این فناوری یادآوری کرد."

دیدگاه‌ها