کد خبر : 1669542 | 30 بهمن 1398 ساعت 20:02 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه ویژه زیدان برای ارائه بهترین نسخه هازارد

به نظر می‌رسد که زین الدین زیدان برای ارائه بهترین فرم ستاره بلژیکی تیمش برنامه ویژه ای در سر داشته باشد.

برنامه ویژه زیدان برای ارائه بهترین نسخه هازارد

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک مصدومیت طولانی مدت و حدوداً سه ماهه، حالا زین الدین زیدان قصد دارد ستاره بلژیکی تیمش را در بهترین فرم ممکن ببیند چرا که در این مقطع حساس فصل، کهکشانی ها نیاز زیادی به درخشش هازارد خواهند داشت.

 

با وجود دوری طولانی مدت هازارد از میادین، حضور او در ترکیب اصلی رئال برای بازی با سلتاویگو کمی عجیب به نظر می رسید اما به نظر می‌رسد که سرمربی رئال قصد دارد او را با حضور در ترکیب اصلی به تیم برگرداند نه از روی نیمکت.

 

 

1477440

 

 

زیدان در دیدار برابر تیم های اوساسونا، سویا، سوسیداد و اتلتیکو نیز می‌توانست از هازارد در ترکیب خود استفاده کند اما ترجیح داد که تا رسیدن به مرز آمادگی ۱۰۰ درصدی، او را از ترکیب دور نگه دارد. برنامه زیدان برای هازارد اما هنوز تمام نشده و او قصد دارد بهترین نسخه ستاره بلژیکی را در دو بازی فوق العاده مهم فصل یعنی دیدار هفته آینده مقابل منچسترسیتی و مهم تر از آن ال کلاسیکو مشاهده کند‌.

 

رئال مادرید قبل از این دو بازی مهم با لوانته روبرو خواهد شد و به نظر می رسد که زیدان در این دیدار نیز خیلی روی هازارد ریسک نخواهد کرد. همانطور که گفته شد مهم ترین چالش برای هازارد آمادگی صددرصدی در دو دیدار برابر تیم های سیتی و بارسا خواهد بود و زیدان نیز روی همین موضوع تمرکز کرده است.

 

 

1447193

دیدگاه‌ها