کد خبر : 1669610 | 01 اسفند 1398 ساعت 12:08 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

ماموریت سخت؛ مربی ای برای دو جام قهرمانی (عکس)

تراکتور حتی برای دقایقی کوتاه مس کرمان را در مرحله ی یک چهارم نهایی جام حذفی دست کم نگرفت و با تحمیل شکست سنگین به این تیم یک گام دیگر به جام قهرمانی این بازی ها نزدیک شد.

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک با انگیزه بازی کردن تراکتور در برابر مس کرمان به تفکرات ساکت الهامی برمی گردد که تیمش را با نفرات اصلی ارنج کرد و پیش از بازی به آنها فهماند که این یک مسابقه جدی برای آنهاست و اگر حریف را دست کم بگیرند به آسانی قافیه را خواهند باخت. 

 

ساکت الهامی که اولین فصل حضور درلیگ برتر را به عنوان سرمربی تجربه می کند تا به اینجای کار خیلی پخته عمل کرده و نشان داده روی نیمکت به عنوان نفر اول هم می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. قطعا به این دلیل که در سال های اخیر دستیار مربیان باتجربه و کاربلدی بود. مربیانی چون یحیی گل محمدی، فیروز کریمی، ناصر حجازی فقید، صمد مرفاوی، اصغر شرفی و... ساکت اگر از هر یک از این ها فقط یک تجربه اندوخته باشد اکنون دارای تجربیات مختلفی در مربیگری است و همان طور که اشاره شد تا به این جای کار به همراه تیم قابل تحسین نتیجه گرفته است. می شود به این نکته اشاره کرد او تیمی را تحویل گرفت که در هفته های پایانی زمان حضور مصطفی دنیزلی به امتیاز دهی عادت کرده بود و از جمع مدعیان خارج شد. 

 

1479539

 

زنوزی؛ مالک باشگاه تراکتور حالا دو ماموریت سخت برای ساکت الهامی جوان تعیین کرده است. قهرمانی در هر دو جام حذفی و لیگ برتر. این یک ماموریت سخت است که البته ساکت الهامی و شاگردانش دوست دارند با جدیت در این مسیر گام بردارند. اما فوتبال است و هزار و یک اتفاق غیر قابل پیش بینی. برای تماشاگران تراکتور البته قهرمانی در یک از جام ها و صعود به لیگ قهرمانان آسیا هم رضایت بخش خواهد بود. هر چند آنها بی صبرانه منتظر اولین قهرمانی تیم در لیگ برتر هستند. 

 

موهای سپید کرده ساکت در اوج جوانی نشان می دهد او دنیایی از تجربه است و شاید به همین دلیل است که در اولین فصل حضور در لیگ برتر به عنوان سرمربی به خوبی از مدیریت تیم پرستاره تراکتور بر آمده است. در تیم او ستاره ها بهترین کیفیت را دارند و این نشان می دهد که رابطه خوبی با آنها برقرار کرده و به خوبی از آنها بازی می گیرد. این در هفته های آتی هم می تواند یکی از دلایل اصلی موفقیت تراکتور باشد.

 

1479540

دیدگاه‌ها