کد خبر : 1669612 | 01 اسفند 1398 ساعت 12:17 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

شبی که آینده، گذشته را مغلوب کرد! (عکس)

راند اول دو نسل متفاوت و فاخر مربیگری در لیگ قهرمانان به سود یولیان ناگلزمان به پایان رسید.


به گزارش "ورزش سه"، رویاپردازی های لایپزیش در لیگ قهرمانان تمامی ندارد و این تیم بعد از صعود از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین، دیشب موفق شد با ارائه نمایشی درخشان در خانه تاتنهام با یک گل به برتری رسیده تا شانس بالایی برای صعود به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان داشته باشد.

 

اما شاید جالب ترین نکته این دیدار، تقابل ژوزه مورینیو و یولیان ناگلزمان روی نیمکت دو تیم بود. مورینیو حدود دو دهه قبل و در عنفوان جوانی، مانند یولیان ناگلزمان کارش را در شرایطی آغاز کرد که او نیز چهره سرشناسی در مستطیل سبز نبود و بسیاری نسبت به توانایی های این سرمربی جوان تردید داشتند. اما نتایج درخشان در پورتو، مورینیو را تبدیل به یک سرمربی درجه یک کرد و در ادامه او در چلسی، اینتر، رئال مادرید و یونایتد همه افتخارات ممکن را درو کرد. مورینیو در سال های اخیر البته نتوانسته مانند گذشته در فتح جام درخشان ظاهر شود و از آخرین صعود او به فینال لیگ قهرمانان یک دهه و از آخرین حضور در نیمه نهایی شش سال گذشته است.

 

حالا به نظر می رسد این مسیر از سوی یولیان ناگلزمان 32 ساله در حال طی شدن است. او که در هوفنهایم نامی برای خود دست و پا کرد، حالا روی نیمکت لایپزیش هم مدعی قهرمانی در بوندسلیگاست و هم در لیگ قهرمانان از بخت بالایی برای رسیدن به مراحل پایانی برخوردار است. تصاویر ابتدایی به نوعی تلاقی گذشته و آینده دنیایی است که در آن مورینیو به همه افتخارات دست یافت و حالا یولیان ناگلزمان امیدوار به تکرار چنین کارنامه ای است.

 

1479545

 

1479542

 

1479546

 

1479518

دیدگاه‌ها