کد خبر : 1669616 | 01 اسفند 1398 ساعت 12:42 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایلیچ: از اخراج ناراحت نیستم

مراسم معارفه سرمربی جدید الشرطه(عکس)

باشگاه عراقی بعد از شکست برابر حریف اماراتی سرانجام حکم اخراج سرمربی صرب را صادر کرد تا هدایت رقیب استقلال به یک مربی بومی سرشناس سپرده شود.

مراسم معارفه سرمربی جدید الشرطه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باخت به الوحده در دومین روز از لیگ قهرمانان آسیا 2020 پایانی زودهنگام برای چالش آلکساندر ایلیچ در فوتبال باشگاهی عراق رقم زد. این مربی 46 ساله صرب که دو ماه قبل هدایت الشرطه را برعهده داشت به خاطر روند پرفراز و نشیب با این تیم در رقابت های داخلی و آسیایی از سمتش برکنار شد تا عبدالغنی شهد سرمربی امیدهای عراق جایگزین او شود.


ایلیچ در اولین واکنش به اخراج از الشرطه گفت:« از این اتفاق اصلا ناراحت و دلخور نیستم چون تجربه و چالشی جدید برای من بود. خوشحالم تیمی ساختم که می تواند در آینده ای نزدیک حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. شرایط بازی های داخلی و آسیایی با هم تفاوت زیادی دارد و خود مدیران باشگاه هم می دانند چرا ما نتیجه دلخواه را کسب نکردیم گرچه هنوز هم اعتقاد دارم می توانستیم مقابل استقلال و الوحده با نتیجه ای بهتر زمین را ترک کنیم».


باشگاه الشرطه دیروز بلافاصله مراسم معارفه سرمربی جدید را برگزار و در حضور نمایندگان رسانه های جمعی از عبدالغنی شهد به عنوان جانشین ایلیچ و سرمربی جدید رونمایی کرد. مربی مشهور عراقی که پیش از این هدایت امیدهای عراق را برعهده داشت بلافاصله بعد از کنفرانس خبری در تمرینات حاضر و به بازیکنان معرفی شد تا دوران جدیدی در اردوی رقیب عراقی استقلال رقم بخورد.

 

1479554

 

1479552

دیدگاه‌ها