کد خبر : 1669628 | 01 اسفند 1398 ساعت 13:33 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش واندا به احتمال انتقال ایکاردی به یوونتوس

واندا نارا، همسر مائورو ایکاردی مدعی شد آینده این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

واکنش واندا به احتمال انتقال ایکاردی به یوونتوس


به گزارش "ورزش سه"، با شروع درخشان مائورو ایکاردی در این فصل در لباس پاری سن ژرمن، به نظر می رسید باشگاه متمول فرانسوی تردیدی در پرداخت بند 70 میلیون یورویی و دائمی کردن قرارداد این بازیکن نخواهد داشت، اما در هفته های اخیر شرایط تغییر کرده و حالا واندا نارا خبر از احتمال جدایی این بازیکن و حتی انتقال به یوونتوس داده است. مائورو ایکاردی که در 12 بازی گذشته خود فقط دو بار گلزنی کرده است، در گذشته از تمایل برای ماندن در پاریس صحبت کرده بود، اما حالا واندا نارا گفته مطمئن نیست در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

1447043

 

واندا نارا گفت: "آیا مائورو به یوونتوس می رود؟ من واقعا نمی دانم. من خبر ندارم فصل آینده ما به میلان یا پاریس باز خواهیم گشت یا نه، در فوتبال شما هرگز نمی دانید چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. مائورو انتخاب کرده و ما نیز او را دنبال خواهیم کرد.

 

موضوع برای شما دشوار است، زیرا من مائورو را خیلی خوب می شناسم و دقیقا می دانم که او به عنوان یک بازیکن چه می خواهد و چه چیزی باعث می شود که او به عنوان یک مرد احساس خوبی داشته باشد. من در انتخاب های مائورو، به عنوان همسر و به عنوان مدیر برنامه اش برای امنیت بیشتر نظر او را دنبال خواهم کرد."

دیدگاه‌ها