کد خبر : 1669641 | 01 اسفند 1398 ساعت 14:45 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمانبندی افشاگری علیه بارسا تصادفی نیست

جوزپ ماریا بارتومئو افشاگری اخیر کادنا سر در مورد باشگاه بارسلونا را تصادفی نمی‌داند.

زمانبندی افشاگری علیه بارسا تصادفی نیست

به گزارش "ورزش سه"، "کادنا سر" دوشنبه گذشته فاش ساخت که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا با شرکت "I3 Ventures" قراردادی همکاری به ارزش یک میلیون یورو منعقد کرده تا این شرکت با ساخت حساب‌های مختلف در فیسبوک و توئیتر به مخالفان تیم مدیریتی فعلی باشگاه و حتی ستاره‌ها و شخصیت‌های معروفی چون لیونل مسی، جرارد پیکه، ژاوی، گواردیولا، ویکتور فونت و... حمله کنند. این حساب‌ها همواره سعی در موجه جلوه دادن تصمیمات مدیران بارسا و شخص بارتومئو داشته‌اند.

 

 

1479363

 

 

باشگاه بارسلونا عقد قرارداد با این شرکت را تأیید کرد، ولی نسبت به اتهامات وارد شده واکنش تندی نشان داد و همه را تکذیب کرد.

البته رئیس باشگاه بارسلونا زمان این افشاگری را هدفمند می‌داند. او اعتقاد دارد که مخالفان و رقبای انتخاباتی‌اش در آستانه دو بازی حساس مقابل ناپولی و رئال مادرید این اخبار را منتشر کرده‌اند تا با به هم خوردن تمرکز بازیکنان، بارسا شانس قهرمانی در چمپیونزلیگ و لالیگا را از دست بدهد و به این صورت زمینه برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست باشگاه در تابستان ۲۰۲۰ فراهم شود.

بارتومئو تا ۲۰۲۱ رئیس باشگاه بارسلوناست و تابستان همان سال باید انتخابات ریاست باشگاه برگزار شود؛ مگر این‌که فصل جاری بارسا بدون جام به کار خود پایان دهد. در این صورت همه‌چیز برای انتخابات زودهنگام مهیا خواهد بود.

دیدگاه‌ها