کد خبر : 1669644 | 01 اسفند 1398 ساعت 15:21 | 71.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم در سر او چه می گذشت

مسی: آبیدال به من و بازیکنان توهین کرد

لیونل مسی فوق ستاره بارسا معتقد است اریک آبیدال(مدیرفنی) نباید او و دیگر بازیکنان را مقصر اخراج والورده عنوان می کرد.

مسی: آبیدال به من و بازیکنان توهین کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یک ماه پرتنش را در بارسلونا پشت سر گذاشت. از اخراج والورده و آمدن کیکه ستین گرفته تا درگیری لفظی با اریک آبیدال. اخیرا و با افشاگری علیه رئیس باشگاه بارسلونا اوضاع بحرانی تر نیز شد ولی مسی هیچکدام از این اتفاقات را دلیلی برای ترک بارسا نمی داند.

مسی اعتقاد دارد که باید خود را با ایده های سرمربی جدید وفق دهند و با اطمینان بیشتر پای به مسابقات بگذارند.

 

 

1479586

 

 

مسی در مصاحبه با موندودپورتیوو و در مورد درگیری با آبیدال مدیر فنی باشگاه گفت:« نمی دانم چه در سر آبیدال می گذشت که آن حرف ها را زد. اینکه ما بازیکنان علاقه مند به کار با والورده نبودیم، اتهام سنگینی بود. نمی توانستم ساده از کنار این قضیه عبور کنم. او رسما ما و خصوصا من را متهم کرده بود و باید پاسخش را می دادم. پشت سر ما در رسانه ها حرف های زیادی زده می شود. اینکه بازیکنان قدرت زیادی در بارسا دارند و مربی و بازیکن عوض می کنند. برایم قابل قبول نبود که فردی از داخل باشگاه نیز این شایعات را به نوعی تایید کند. چگونه می توان اجازه داد یکی از مدیران باشگاه اینگونه بر علیه ما حرف بزند؟»

 

لیگ قهرمانان:« اگر قهرمانی چمپیونزلیگ را می خواهیم، باید بهتر و بهتر شویم. در حال حاضر در حد قهرمانی این رقابت ها نیستیم. باید روند نتیجه گیری های مان بدون نوسان باشد و اطمینان بیشتری به خودمان داشته باشیم. باید هر چه سریعتر با ایده های سرمربی جدید خودمان را وفق دهیم. اشتباهات دو فصل گذشته برابر رم و لیورپول دیگر نباید تکرار شوند.»

 

 

1478288

 

 

شایعات اختلاف با گریزمان:« رابطه ما خوب است. همانطور که با دیگر بازیکنان ارتباط خوبی دارم. بیرون زمین نیز ارتباط من و گریزمان خوب است. طبیعی بود که در بدو ورود او به زمان نیاز داشتیم تا یکدیگر را بیشتر بشناسیم. درون زمین هم برای آشنایی با سبک بازی مان و نوع حرکات مان در زمین به زمان نیاز بود. الان همه چیز خوب است.»

 

بازگشت نیمار:« من هم تابستان 2017 برای جدایی او ناراحت شدم. سعی زیادی کردیم تا نیمار را از جدایی منصرف کنیم ولی نشد. بارسا محل بهترین هاست و نیمار دوست دارد برگردد. او بارها از ترک بازسا ابراز پشیمانی کرده است.»

 

اخراج والورده:« والورده یک مربی و یک انسان بسیار بزرگ بود و از برکناری او حقیقتا ناراحت شدم. بارها از او تمجید کرده ام. او مقصر شکست برابر رم و لیورپول نبود و اشکال کار از ما بازیکنان بود. در نهایت اخراج مربی همیشه راحت‌تر از بازیکن است و مربیان نیز این را می دانند.»

 

 

1469792

 

 

ستین:« او بسیار نزدیک به بازیکنان است و همیشه دوست دارد با ما از فوتبال صحبت کند. ستین به جزئیات توجه ویژه ای دارد و عاشق فوتبال است. طبیعی است که پس از برخی نتایج و به خاطر تغییر سبک، سوت هایی اعتراضی در ورزشگاه شنیده شود. هواداران معتقدند عقب بازی کردن باعث می شود حریف توپ گیری کند و گل بزند. به خاطر اتفاقات اخیر مثل برکناری والورده، هواداران در مورد تیم استرس دارند.»

 

جدایی رونالدو از رئال:« با جدایی او رئال گل های زیادی از دست داد. رونالدو سالی 50 گل می زد و طبیعی بود که غیبت او به چشم بیاید. رونالدو نه فقط روی گل های رئال که در خیلی چیزهای دیگر نیز موثر بود. رئال فوتبالیست های فوق العاده ای دارد ولی رونالدو چیز دیگری بود.»

 

دیدگاه‌ها