کد خبر : 1669671 | 01 اسفند 1398 ساعت 19:30 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

حامد کار را در کوارتر سوم یکسره کرد

حدادی: تماشاگران بیایند، قطر را خواهیم برد

ستاره تمام‌نشدنی بسکتبال ایران امروز ضمن درخشش درمقابل سوریه ابراز امیدواری کرد که در دیدار دوم مقابل قطر سالن از جمعیت پر شود.

به گزارش "ورزش سه"، حامد حدادای سنتر شایسته تیم ملی ایران در چهارچوب رقابت‌های پنجره نخست رقابت‌های انتخابی کاپ آسیای ۲۰۲۱، مقابل سوریه به میدان رفت و مثل همیشه یکی ازستاره‌های زمین بود. حدادی خصوصاً در کوارتر سوم با تسلط همیشگی خودش در زیر سبد اکثر حملات تیم سوریه را بلاک کرد تا در این کوارتر امتیازات سوری‌ها حتی دو رقمی نشود؛ در حالی که ایران ۲۴ امتیاز گرفت و به این ترتیب حریف سوری بازی را به شاگردان شاهین‌طبع با نتیجه ۹۴-۴۸ واگذار کرد.

 

1479624


 بعد از این نمایش دلچسبِ حدادی که معدود تماشاگران حاضر در سالن آزادی را کاملاً به وجد آورده بود شاهین‌طبع توانست به خودش اجازه دهد در کوارتر چهارم را از بازیکنان جوانش استفاده کند.

 

1479625


ستاره تیم ملی بسکتبال پس از اتمام این بازی در خصوص این دیدار گفت: "بازی خیلی خوب بود. یک مقدار در ابتدای مسابقه شوک وارد شد که باعث شد خوب شروع نکنیم، اما در ادامه سوار بازی شدیم و اختلاف را زیادتر کردیم."


حامد حدادی ضمن تشکر از کسانی که خود را به سالن محل بازی رسانده بودند اظهار داشت: "از همه کسانی که در این باران به سالن آمدند تشکر می‌کنم. امیدوارم در بازی دوم سالن پر شود."
وی در ادامه افزود: "بازی اول همیشه سخت است و تا بخواهید جا بیفتید زمان می‌برد. خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم و به برتری برسیم."

 

1479623


 وی در مورد دیدار دوم تیم ملی در برابر قطر گفت: "در بازی قبلی مقابل قطر، این تیم هرچه زد وارد سبد شد و برای این مسابقه با آنالیز کادر فنی بازی بهتری را به نمایش خواهیم گذاشت."

 

1479626

دیدگاه‌ها