کد خبر : 1669674 | 01 اسفند 1398 ساعت 20:16 | 53.4K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز جنگ روانی مورینیو

چلسی با بیسکویت و لیموناد به جنگ ما می‌آید!

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، بعد از شکست تیمش برابر لایپزیش چالش نسبتا پر تنشی با خبرنگاران است.

چلسی با بیسکویت و لیموناد به جنگ ما می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در بازی مرحله رفت رقابت های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان لایپزیش بود و در نهایت با یک گل از حریف خود شکست خورد تا برای صعود به مرحله بعد شرایط دشوار شده باشد؛ شکستی که البته غیبت سون هیونگ مین و هری کین تاثیر بسزایی در آن داشت.

 

ژوزه مورینیو بعد از پایان بازی به برخی سوالات پاسخ داد که در اینجا آن ها را می خوانیم.

 

شکست در خانه ناامید کننده بود. شما حالا چقدر امیدوار هستید؟


نتیجه 1-0 صفر است ، 10-0 نیست. هیچ چیز هنوز قطعی نیست؛ به همین سادگی. ما اولین تیمی نخواهیم بود که در خانه با یک گل شکست خورده و در بازی برگشت می تواند نتیجه را جبران کند. پس چرا نباید خودمان را باور داشته باشیم؟!

 

جیوانی لوسلسو هر روز بهتر و بهتر می شود نظر شما چیست؟


بله حق با شماست. او فوق‌العاده بازی کرد. او در میانه زمین حضور داشت و بسیار خوب عمل کرد. وی یک کارت زرد دریافت کرد که برای بازیکنی در پست او محدودیت بزرگ به حساب می آید با این وجود باز هم بسیار خوب کار کرد. در ۲۰ دقیقه پایانی در سمت راست بازی کرد و باز هم چه با توپ و بدون توپ فوق‌العاده عمل کرد. درباره او قدم به قدم فکر می کنم. در بازی برابر استون ویلا نیز بازی فوق العاده ای انجام داد.

 

1479636

 

در بازی برابر لایپزیش تاتنهام بد بود یا اینکه لایپزیگ خوب بود؟


شما فکر می کنید ما بد بودیم؟

 

نتیجه او می گوید که شما در خانه شکست خورده اید؟


خوب ، من نمی خواهم به شما پاسخ دهم زیرا من سؤال شما را دوست ندارم و فکر می کنم سؤال شما خارج از بحث و بی معنی است.

 

( مورینیو بعد از پایان پاسخ به این سوال رو به خبرنگار با حالت کنایه آمیز گفت: " تو سوال خیلی خوبی پرسیدی"  و خبرنگار نیز در پاسخ او گفت: "تو هم پاسخ خیلی خوبی دادی!)

 

 

1479635

 

آیا شما در ۲۰ دقیقه پایانی بازی تمام تلاش خود را انجام دادید؟


صادقانه بازیکنانم هرچه در توان داشتند استفاده کردند. می دانید اریک لاملا با چند جلسه تمرین بازی کرد؟ صفر جلسه. او مستقیما بعد از طی کردن آسیب دیدگی زیر نظر پزشکان در زمین تمرین کرده و در ادامه 20 دقیقه در لیگ قهرمانان به میدان رفت. این شرایط تیم ما است. می توانید به شرایط نگاه کرده و دو دیدگاه را داشته باشید. یک دیدگاه می تواند تماشای یک گروه شگفت انگیز با بازیکنان فوق العاده باشد که همه تلاش خود را می کنند، دیدگاه دیگر نیز می تواند دیدن شرایط فعلی ما باشد. این وضعیت ما است، مثل این است که بدون اسلحه به جنگ بروید. پس ما هر کاری می توانستیم انجام دادیم و تصور می کنم اگر قبل از لایپزیش به گل می رسیدیم شرایط متفاوت می شد. شاید بگویید ما در برخی لحظات خوش شانس بودیم اما من با این نظر مخالفم. آنچه من را نگران می کند شکست 0-1 نیست، زیرا می تواند در خانه حریف پیروز شد و به دور بعدی رسید. نگرانی اصلی من بازی های بعدی است، من نمی دانم چند بازی باقی مانده و دوباره ممکن است مجبور باشیم در فاصله دو روز بازی کنیم. علیرغم محدودیت های موجود، من با داشتن چنین بازیکنانی نمی توانم از این راضی تر باشم. آن چیزی که من را نگران می کند ادامه این وضعیت خواهد بود. لایپزیش ورنر را به عنوان یک ستاره در اختیار داشت. آنها می توانستند به نیمکت خود اتکا کنند ولی ما در این امر عاجز بودیم. بنابراین اگر می خواهید یک بازی فوتبال و تجزیه تحلیل کنید لطفاً عادلانه این کار را انجام دهید. برای تجزیه تحلیل شما باید به وضعیت ما نگاه کنید. اگر بخواهید این کار را انجام دهید به بارسا بدون مسی، سوارز و گریزمان فکر کنید یا این که به لیورپول بدون صلاح، مانه و فیرمینو. آنها حتی یک اوریگی را دارند که ما بازیکنانی مثل او را هم در اختیار نداریم. من تنها میتوانم یک چیز را تمرین کنم و آن تلاش بازیکنانم است چرا که کاملا از ذهنیت جنگجویانه آن ها آگاه هستم. نمی‌دانم چه کسی در آینده در خط حمله بازی خواهد کرد و تا چه زمانی باید با این محدودیت ها مبارزه کنیم.

 

دله آلی بعد از تعویض عصبانی شد؟


من فکر می کنم که او به دلیل عملکردش عصبانی بود نه تعویض. من فکر می‌کنم او متوجه شد چرا تعویضش کردم و بعد از آن نیز تیم بهتر عمل کردیم.

 

1479637


آیا شما فکرمی کنید که حضور او بهترین گزینه بعد از مصدومیت سون و هری کین خواهد بود؟

 

پاسخ این سوال سخت خواهد بود. بر اساس بازیکنانی که در دسترس داریم سیستم مان را تغییر می دهیم. ما در مورد یک وضعیت بسیار دشوار صحبت می کنیم و اگر می توانستم و اگر می توانستم بلافاصله به اول جولای حرکت می کردیم تا همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و بازیکنانی مثل هری کین و سیسکو سون را به تیم برگردانم. ما باید تا پایان به جنگیدن ادامه دهیم. من واقعا به این پسرها افتخار می‌کنم. وقتی من به اینجا آمدم ۱۲ امتیاز با رده چهارم فاصله داشتیم. اما حالا تنها یک امتیاز با این رده فاصله داریم. بازیکنان چلسی این بازی را در تلویزیون تماشا کردند و با آب آشامیدنی، با لیموناد و بیسکویت از بازی لذت می برند و ما ساعت 12 بازی می کردیم (چلسی و تاتنهام روز شنبه در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت)
به خاطر این برنامه ریزی از شما تشکر می کنم. ما نمی توانیم به راحتی تا ساعت ۱۰:۳۰ یا ۱۱ بخوابیم. ما باید راس ۷:۳۰ صبح بیدار و آماده شویم.


 

دیدگاه‌ها