کد خبر : 1669687 | 01 اسفند 1398 ساعت 23:20 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

لودوگورتس ۰ - ۲ اینتر؛ پیروزی با طعم درخشش اریکسن

اینتر دقایقی پیش با دو گل کریستین اریکسن و روملو لوکاکو مقابل لودوگورتس به پیروزی رسید.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که بعد از سوم شدن در مرحله گروهی چمپیونزلیگ رقابت‌های لیگ اروپا راه یافته بود امشب در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات مهمان لودوگورتس بود و در نهایت موفق شد با نتیجه ۲-۰ حریف خود را شکست دهد تا نیمی از راه صعود را طی کرده باشد.

 

بازی کاملا آرام آغاز شد و در ۱۰ دقیقه ابتدایی دو تیم بیشتر سعی در محک زدن یکدیگر داشتند. در ادامه اما لودوگورتس بازی را تا حدودی در اختیار گرفت و چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه اینتر ترتیب داد.

 

در دقیقه ۲۰ بازی اما ویکتور موزس روی یک حرکت عالی توپ را روی دروازه ارسال کرد و کریستین اریکسن با یک ضربه والی شوت نسبتا محکمی را روانه دروازه کرد؛ توپی که به خوبی توسط دروازه بان لودوگورتس مهار شد.

 

1479680

 

در ادامه اینتر بازی را در دست گرفت اما دفاع همه جانبه لودوگورتس اجازه خلق موقعیت به این تیم را نداد. موضوعی که باعث شد بازی در پایان نیمه اول با همان نتیجه بدون گل پایان پذیرد.

 

اینتر در نیمه دوم کار را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی روی حرکت عالی ویکتور موزس و با ارسال پاس او الکسیس سانچز صاحب توپ شد و این بازیکن شیلیایی با یک ضربه پشت پا توپ را در روانه دروازه کرد که البته با بد شانسی مواجه شد و توپ به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1479684

 

 

در اواسط نیمه دوم بازیکنان لودوگورتس حمله ای را روی دروازه اینتر ترتیب دادند که بی ثمر بود اما با این وجود آن ها معتقد بودند که توپ درون محوطه جریمه با دست دی آمبروزیو برخورد کرده اما داور چنین اعتقادی نداشت.

 

در دقیقه ۷۱ اما روملو لوکاکو جای لائوتارو مارتینز را در زمین گرفته بود حرکتی عالی انجام داد و با یک ارسال پاس به عقب کریستین اریکسن را صاحب توپ کرد. این ستاره دانمارکی نیز با یک شوت فوق‌العاده از پشت محوطه جریمه دروازه اینتر را باز کرد.

 

بلافاصله بعد از گل باز هم اریکسن یک ضربه سر عالی دروازه را تهدید کرد اما توپ او باز هم با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در ادامه بازی نیز اینتر توپ و میدان را در اختیار داشت و نهایتا در دقایق تلف شده توپ با دست مدافع لودوگورتس برخورد کرد و داور نیز نقطه پنالتی را نشان داد. روملو لوکاکو پشت توپ ایستاد و موفق شد گل دوم اینتر را به ثمر برساند. بازی نیز با همان نتیجه ۲-۰ پایان پذیرفت.

 

1479681

دیدگاه‌ها