کد خبر : 1669698 | 02 اسفند 1398 ساعت 09:30 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: توپ، زمین و شرایط جوی مناسب نبود!

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد، معتقد است که تیمش می توانست عملکرد بهتری از خود ارائه دهد.

سولسشر: توپ، زمین و شرایط جوی مناسب نبود!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد دیشب در چهارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا مهمان کلوب بروژ بود و در پایان با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا کار برای صعود به بازی برگشت و اولدترافورد کشیده شود.

 

اوله گنار سولسشر پس از پایان بازی گفت: " بازی سختی بود. شرایط در اینجا بسیار دشوار بود چرا که زمین بازی شبیه چمن مصنوعی بود. همچنین توپ بازی نیز شرایط خوبی نداشت. ما یک گل در خانه حریف به ثمر رساندیم اما باید بهتر از اینها عمل کنیم. قطعا این یکی از بهترین عملکرد های ما نبوده است. از طرف دیگر شرایط آب و هوایی هم مناسب نبود."

 

 

1479676

 

 

سولسشر درباره آنتونی مارسیال و برونو فرناندز نیز گفت: " مارسیال یک گل فردی فوق‌العاده را به ثبت رساند. او برای توپ ربایی و فرار از دست مدافع حریف تلاش فوق العاده انجام داد و با خونسردی کامل ضربه را وارد دروازه کرد. با این وجود او تا قبل از گلزنی روز خوبی را نداشت چرا که خیلی توپ به آنتونی نرسیده بود.

 

برونو فرناندز نیز بعد از آمدن به زمین بلافاصله تفاوت ها را رقم زد. با این وجود فکر می‌کنم که باید به او زمان بیشتری داده شود. برونو بعد از آمدن به زمین چند شانس مهم ایجاد کرد و توانایی‌های خود را به خوبی نشان داد."

 

 

1479702

دیدگاه‌ها