کد خبر : 1669700 | 02 اسفند 1398 ساعت 09:50 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: به بازیکنانم گفتم که از دفاع کردن لذت ببرند

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال از پیروزی تیمش برابر المپیاکوس ابراز خوشحالی کرد.

آرتتا: به بازیکنانم گفتم که از دفاع کردن لذت ببرند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در ادامه روند موفقیت آمیز خود با میکل آرتتا دیشب موفق شد در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا المپیاکوس را در آتن با یک گل شکست دهد تا به نوعی نیمی از راه صعود را طی کرده باشد.

 

میکل آرتتا پس از پایان بازی گفت: " حضور در چنین ورزشگاه دشواری و پیروز شدن در آن کار بسیار سختی بود. ما در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی سختی کشیدیم اما در ادامه پیشرفت کردیم. من بارها به بازیکنانم تاکید کرده‌ام که باید از دفاع کردن لذت ببرند. معتقدم که تیم باید بعد از اوت دادن توپ به عقب برگردد. حالا تیم اتحاد بیشتری دارد.

 

 

1479705

 

 

آرتتا در ادامه گفت: "فکر می کنم که در ۱۰ دقیقه آغازی بازی کمی خوش شانس بودیم؛ اتفاقی که در ۲۰ دقیقه پایانی برای حریف افتاد چرا که فکر می‌کنم ما قادر بودیم در آن زمان دو یا سه گل وارد دروازه المپیاکوس کنیم. من از این موضوع که آنها در خانه عالی کار می کنند آگاه بودم. با این وجود اعتقاد دارم که در امارات رقابت متفاوتی رقم خواهد خورد.

 

هواداران المپیاکوس نیز جو فوق‌العاده ای را در ورزشگاه ایجاد کرده بودند؛ جایی که کار را برای هر تیمی دشوار می‌کند. آنها انرژی زیادی به بازیکنان خود منتقل می کنند."

 

 

 

1479706

دیدگاه‌ها