کد خبر : 1669705 | 02 اسفند 1398 ساعت 10:02 | 46.8K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی ستاره آژاکس ادای بازیکن حریف را در آورد(عکس)

در جریان بازی دیشب بین دو تیم ختافه و آژاکس اتفاق جالبی رخ داد و رایان بابل، ستاره تیم هلندی بعد از انجام یک خطا واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حذف تلخ آژاکس از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، این تیم با سوم شدن در گروه خود به لیگ اروپا راه یافت و دیشب در مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها رو در روی ختافه قرار گرفت. همان‌طور که انتظار می‌رفت یک دیدار سخت برای شاگردان اریک تن هاگ رقم خورد و آنها با دو گل از حریف خود شکست خوردند.

 

در جریان بازی دیشب اما یک اتفاق جالب رخ داد. در اوایل نیمه دوم ستاره هلندی آژاکس یعنی رایان بابل در یک صحنه روی آلان نیوم، مدافع کامرونی ختافه، خطای نسبتا شدیدی انجام داد که با کارت زرد داور نیز مواجه شد.

 

 

1479714

 

 

صحنه جالب اما به بعد از این اتفاق برمی‌گردد. جایی که رایان بابل معتقد بود مدافع ختافه در حال شبیه سازی و به نوعی تمارض است. ستاره هلندی آژاکس نسبت به این صحنه واکنش جالبی نشان داد و بعد از بلند شدن نیوم از روی زمین به نوعی حرکات او را تقلید کرد تا به نوعی مصدومیت بازیکن کامرونی ختافه را مورد تمسخر قرار داده باشد و نشان دهد که هیچ خطای شدیدی انجام نداده است.

 

 

1479713

 

 

 

1479715

دیدگاه‌ها