کد خبر : 1669727 | 02 اسفند 1398 ساعت 13:24 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

الکس نوری به دنبال شکستن طلسم ۱۰ هفته‌ای هرتا

هرتابرلین این هفته در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف کلن خواهد رفت و در این بازی به دنبال شکستن طلسم پیروز نشدن در بازی‌های خانگی خود خواهد بود.

الکس نوری به دنبال شکستن طلسم ۱۰ هفته‌ای هرتا

به گزارش "ورزش سه"، هرتابرلین بعد از جدایی یورگن کلینزمن این بار در یک بازی خانگی با هدایت مربی ایرانی خود یعنی الکس نوری به مصاف کلن خواهد رفت. هواداران این تیم به دنبال یک اتفاق ساده و البته لذت‌بخش هستند و آن چیزی نیست مگر پیروز شدن در بازی خانگی؛ اتفاقی که اینک در باشگاه هرتابرلین شبیه به نوعی دلخوشیِ از‌دست‌رفته است.

 

شاید کمی اغراق‌آمیز باشد، اما پیروزی در ورزشگاه خانگی برای هرتابرلین به یک اتفاق ویژه و مهم تبدیل شده است؛ اتفاقی که به نظر می‌رسد برای این تیم فراموش شده است، چرا که آخرین برد خانگی هرتا به ۱۰ هفته پیش برمی‌گردد.

 

عدم موفقیت در بازی‌های خانگی به یک طلسم عجیب برای هرتابرلین تبدیل شده است. آن‌ها در این فصل تنها در سه بازی خانگی مقابل تیم‌های فرایبورگ، پادربورن و دوسلدورف به پیروزی دست یافته‌اند؛ موضوعی که هرتابرلین را به چهارمین تیم ضعیف از این حیث تبدیل کرده است. هرتا از ۱۱ بازی خانگی در این فصل تنها ۱۱ امتیاز کسب کرد که آمار فاجعه‌آمیز به حساب می‌آید.

 

هرتابرلین هفته گذشته با سرمربی جدید خود یعنی الکس نوری با پیروزی ۲-۱ از سد پادربورن عبور کرد. موضوعی که باعث شد این تیم تا حدودی از منطقه سقوط فاصله بگیرد. حالا این سرمربی امیدوار است که با پیروزی در بازی خانگی مقابل کلن علاوه بر ادامه روند خوب خود با هرتا، به طلسم پیروز نشدن این تیم در رقابت‌های خانگی نیز پایان دهد.

دیدگاه‌ها