کد خبر : 1669731 | 02 اسفند 1398 ساعت 14:06 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس-سپاهان به جای دربی

تجربه نهم قضاوت مهدی سیدعلی در لیگ 19

تیم‌های سپاهان و پرسپولیس دو نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی لیگ قهرمانان آسیا باید دیدار لیگ را با قضاوت مهدی سیدعلی برگزار کنند.

تجربه نهم قضاوت مهدی سیدعلی در لیگ 19

به گزارش "ورزش سه"، سیدعلی داور اهل شهرری در این فصل لیگ برتر هشت بازی قضاوت کرده است و دیدار سپاهان و پرسپولیس نهمین قضاوت او در این فصل لیگ برتر است.

 

سیدعلی در این هشت بازی ۲۵ کارت زرد و سه کارت قرمز داده است. بیشتر بازی‌هایی که این داور قضاوت کرده بدون اشتباه بوده است؛ و استثنای بزرگ آن بازی سپاهان و پارس جنوبی جم بود که اشتباهات فاحش او در آن بازی باعث محرومیتش از دیدارهای بعدی شد. سید علی به گواه کارشناسان داوری بازی پیکان و نساجی، پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، پرسپولیس و پیکان، شاهین و صنعت نفت را بدون اشتباه داوری کرد.

 

او همچنین تا کنون در ۱۲ مسابقه برای پرسپولیس سوت زده که حاصل کار پرسپولیس از آن‌ها ۹ برد، دو تساوی و یک باخت بوده است. او برای سپاهان نیز در هفت بازی سوت زده که سپاهان از آن‌ها دو برد، چهار تساوی و یک باخت به دست آورده است. این داور از گزینه‌های اصلی دربی اخیر بود که البته در نهایت قضاوت آن به وی سپرده نشد و حال باید دیدار حساس پرسپولیس و سپاهان را در هفته بیستم سوت بزند.

دیدگاه‌ها