کد خبر : 1669757 | 02 اسفند 1398 ساعت 17:50 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

شماره هفت با تمام قوا برابر شاگردان یحیی

از انتقام تا اثبات؛ سروش رفیعی علیه پرسپولیس

در آستانه تقابل سرنوشت ساز سپاهان و پرسپولیس یکی از بازیکنان قابل توجه در جمع طلایی‌پوشان سروش رفیعی است؛ بازیکنی که در جدال با السد دچار مصدومیت شد تا حضورش مقابل تیم سابق در ابهام قرار داشته باشد.

از انتقام تا اثبات؛ سروش رفیعی علیه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی جدایی عجیبی از پرسپولیس طی دو مقطع داشت و نکته جالب توجه اینکه هر دو بار هم وجهه او نزد هواداران این تیم حفظ شده است. او که بعد از پایان دوران سربازی در تراکتور به پرسپولیس پیوسته بود، بعد از نیم فصل همراهی سرخ‌ها و ثبت دو گل ارزشمند مقابل تراکتور و استقلال در نهایت با دستیابی به قهرمانی عزم حضور در فوتبال قطر را داشت طی یک مصاحبه بدون چالش و با اشاره به مشکلاتی که طی این سال ها پشت سر گذاشته، به راحتی توانست مقبولیت خود را نزد هواداران حفظ کند.


او در پایان حضور یکساله‌اش در قطر هم به راحتی توانست شرایط بازگشت در پرسپولیس را به دست بیاورد و بعد از نیم فصل نافرجام حضور در فولاد و پایان محرومیت نقل و انتقالاتی سرخ‌ها به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد.

 

1479784

 


شماره هفت پرسپولیس اما شاید اسیر ماجراهای این شماره شد که بار دیگر حضورش در پرسپولیس به نیم فصل قد نداد و با حضور گابریل کالدرون در پایان اردوی ترکیه در لیست عدم نیاز قرار گرفت و مجبور به جدایی از جمع آنها شد. سروش اکنون با پشت سر گذاشتن نیم فصل حضور در شهرخودرو بار دیگر شاگرد امیر قلعه نویی شده و در آستانه یک تقابل ویژه با پرسپولیس قرار دارد.


رفیعی که طی مدت حضور کوتاه مدت خود در سپاهان توانسته نمایش قابل قبولی در جمع شاگردان امیر قلعه نویی از خود به جا بگذارد، در جریان دیدار مقابل السد دچار مصدومیت شد و از زمین خارج شد. هر چند گفته می‌شد آسیب دیدگی او شاید مربوط به شکستگی دنده باشد اما اکنون اخبار خوشی از این بازیکن به گوش می‌رسد و کادرپزشکی طلایی‌پوشان توانسته‌اند او را مهیای این بازی کنند.


اولین تقابل سروش رفیعی با پرسپولیس با پیراهن فولاد در خوزستان رقم خورد که در آن بازی فولادی‌ها در دقایق پایانی به تساوی یک – یک رسیدند که سروش در این بازی در 10 دقیقه پایانی فرصت یافت.


دومین تقابل او برابر پرسپولیس هم با شکست 3-1 در تهران همراه شد که رفیعی بار دیگر از نیمه دوم به میدان رفت اما نتوانست نقشی در تیمش برای عبور از باخت در آزادی داشته باشد.


سومین تقابل با پرسپولیس اما برای سروش رفیعی با گلزنی این بازیکن و در نهایت پیروزی فولادی‌ها همراه بود تا فولاد با نتیجه دو بر صفر شاگردان علی دایی را شکست دهد. همان دوره‌ای که رفیعی با پیراهن شماره هفت فولاد ستاره این تیم با هدایت دراگان اسکوچیچ بود و فصل را با ثبت هفت گل به پایان رساند.
رفیعی بعد از آن برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی تراکتور شد و در اولین تقابل خود در تبریز با یک گل مقابل پرسپولیس شکست خوردند و در بازی برگشت هم در تهران به تساوی یک – یک رسیدند. رفیعی طی این دو بازی 59 دقیقه برای تراکتور به میدان رفت.


شماره هفت تراکتور در آخرین نیم فصل حضورش در این تیم برابر پرسپولیس با تساوی بدون گل به کار پایان داد و بعد از آن در نیم فصل لیگ شانزدهم راهی پرسپولیس شد. حضور او در نیم فصل با پیراهن پرسپولیس سه گل زده در لیگ برتر و یک گل در آسیا به کارنامه این بازیکن اضافه کرد. رفیعی بعد از نیم فصل راهی قطر شد و در بازگشت بار دیگر فولادی شد و تنها 5 بازی توانست برای این تیم به میدان برود که یکی از آنها شکست سه گله در تقابل با پرسپولیس بود.


با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس او به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ اضافه شد اما نتوانست فرصت زیادی برای خودنمایی به دست بیاورد و تنها هفت بازی در لیگ برتر به او فرصت رسید و در نهایت نیز با حضور گابریل کالدرون در لیست سرخپوشان قرار نگرفت تا بار دیگر مسیر خود را تغییر دهد. شهرخودرو مقصد جدید این هافبک تکنیکی و پاسور بود و در تقابل مجدد او با پرسپولیس اینبار این شهرخودرو بود که با برتری هم‌تیمی‌های سروش همراه شد. رفیعی بعد از نیم فصل حضور در شهرخودرو اکنون راهی سپاهان شده و در جمع شاگردان ژنرال خود را مهیای تقابل با پرسپولیس می‌کند و باید دید تقابل دوباره او با پرسپولیس اینبار با چه نتیجه‌ای همراه خواهد شد.

 

1479783

 

رفیعی مطمئنا از انگیزه‌های مضاعفی برابر پرسپولیس برخوردار است؛ او همچنان به دنبال این خواهد بود تا به هواداران پرسپولیس اثبات کند که قرار گرفتن نامش در لیست مازاد این تیم توسط کالدرون درست نبوده و بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارد و از سویی دیگر نیز حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت این تیم یک حس برتری جویی بیشتر در او شکل خواهد داد. گل محمدی در شهرخودرو نیز چندان روی خوشی به سروش نشان نداد و او امیدوار است بتواند شرایط در این تقابل دو لبه بتواند هم به پرسپولیسی‌ها و هم به یحیی توانایی بالای خود را نشان دهد.

دیدگاه‌ها