کد خبر : 1669758 | 02 اسفند 1398 ساعت 17:56 | 68.3K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین برایتویت ناتوان در انجام حرکت نمایشی

تمسخر مهاجم جدید بارسلونا در فضای مجازی

مهاجم جدید و دانمارکی بارسلونا در مراسم معارفه خود در ورزشگاه نیوکمپ اشتباهاتی داشت که باعث تمسخر هواداران این تیم در فضای مجازی شد.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  مارتین برایتویت مهاجم جدید بارسلونا در مراسم معارفه خود در ورزشگاه نیوکمپ جنجالی ظاهر شد. مهاجم جدید بلوگرانا که پس از مصدومیت عثمان دمبله با حکم فوری لالیگا با جدایی از لگانس حالا جایگزین لوییز سوارز و ستاره فرانسوی شده است.

 

اما او هنگامی که مقابل دوربین‌ها قرار گرفت تا به صورت رسمی با پیراهن بارسلونا ظاهر شود، اشتباهات زیادی داشت که باعث تمسخر او در فضای مجازی توسط هواداران شد. برایتویت هنگامی که قصد داشت با توپ حرکات نمایشی انجام دهد و با آن توپ را به اصطلاح پله کند، دو مرتبه پشت هم ناموفق بود تا به ناچار از این کار دست بکشد.

 

1479786

 

1479787

 

بعد از اینکه این صحنه در فضای مجازی دیده شد یکی از هواداران گفت: این دیگر چه خریدی است؟ هوادار دیگری گفت: نمی‌توانم کمکی انجام دهم و برای او متاسفم.

 

اما جنجالی ترین اظهار نظر مقایسه برایتویت با اسطوره بارسلوناست. یکی از مخاطبان در این باره گفت: یوهان کرایوف دوم آمده است؟

 

برایتویت 28 ساله در حالی مورد فشار شدید هواداران قرار گرفته که نام او در لیست بارسلونا برای بازی با ایبار قرار گرفته و با توجه به کمبود بازیکن در خط حمله به احتمال فراوان توسط ستین برای دقایقی به کار گرفته می‌شود.

 

دیدگاه‌ها