کد خبر : 1669760 | 02 اسفند 1398 ساعت 18:00 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و اعلام زمان دوری کاپیتان لیورپول از میادین

جورن هندرسون که در بازی با اتلتیکو مصدوم شده بود تا سه هفته قادر به همراهی لیورپول نخواهد بود.

کلوپ و اعلام زمان دوری کاپیتان لیورپول از میادین

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول سه شنبه گذشته در زمین اتلتیکو 1-0 بازنده شد و جوردن هندرسون کاپیتانش را نیز از دست داد. هندرسون که در این فصل 34 بازی در همه رقابت ها برای لیورپول انجام داده، برای مدتی قادر به حضور در میادین نخواهد بود که اتفاق خوبی برای قرمزها نیست.

 

 

1479790

 

 

یورگن کلوپ در نشست خبری بازی مقابل وستهام در مورد هندرسون گفت:« مصدومیت جوردن می توانست بدتر هم باشد. این یک مشکل همسترینگ است و خیلی بد به نظر نمی رسد. او سه هفته دیگر به شرایط بازی خواهد رسید؛ پس نیاز به نگرانی نیست اما اذعان می کنم که در این مورد خوش شانس بودیم. امیدوارم در روند بهبودی او مشکلی ایجاد نشود. هندرسون در داخل و خارج زمین یک بازیکن مهم برای ما محسوب می شود اما خبر خوب اینکه برای جانشینی او گزینه های خوبی در اختیار دارم. هندرسون مصدوم هم نبود، نمی توانست تا انتهای فصل در همه بازی ها حاضر باشد.»

 

بازی با وستهام:« نیاز به ایجاد تغییرات زیاد نیست. قطعا تغییراتی خواهیم داشت اما نه به دلیل بازی با اتلتیکو. بازی سختی خواهد شد و به حمایت هواداران نیاز داریم. وستهام برای فرار از سقوط می جنگد و اینطور نیست که در 25 دقیقه ابتدایی دو گل پیش بیفتیم.»

 

شکست از اتلتیکو:« فردای بازی حس یک شکست خورده را داشتم ولی همچنین این حس وجود داشت که در آنفیلد جبران خواهیم کرد. در بازی برگشت باید کارها را به درستی انجام دهیم و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. همه می دانیم که آنفیلد چگونه است اما تنها حمایت هواداران برای صعود کفایت نمی کند. ما باید بهترین نمایش را داشته باشیم.»

 

دیدگاه‌ها