کد خبر : 1669767 | 02 اسفند 1398 ساعت 18:45 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

کاسیمیرو: می خواستم نیمار به رئال بیاید

ستاره برزیلی کهکشانی ها نیمار را یک فوق ستاره می داند و بازیکنی که همواره دوست دارد او را در رئال ببیند.

کاسیمیرو: می خواستم نیمار به رئال بیاید

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته و با توجه به اینکه لیونل مسی نیز علاقه زیادی به بازگشت ستاره برزیلی به نوکمپ داشت، تمام ارکان مدیریتی بارسلونا نهایت تلاش را برای توافق با پاری سن ژرمن انجام دادند، اما در نهایت باشگاه متمول فرانسوی اعلام کرد حاضر نیست نیمار را با رقمی کمتر از ۲۲۲ میلیون یورو که دو سال قبل برای خریدش پرداخت کرده بود بفروشد و این انتقال منتفی شد؛ اما به نظر می رسد پاریسی ها در تابستان ۲۰۲۰ راحت تر حاضر به جدایی نیمار خواهند شد.

 

 

1479293

 

 

تابستان گذشته رئال مادرید هم تلاش هایی برای جذب نیمار داشت و حتی ستاره برزیلی رئال را در اولویت گذاشته بود اما دو هفته به اتمام نقل و انتقالات، رئال از خرید نیمار به دلیل قیمت بالای او منصرف شد. هنوز نمی توان با قاطعیت گفت که رئال تابستان پیش رو برای جذب نیمار تلاش نخواهد کرد.

 

کاسمیرو ستاره برزیلی رئال در مورد نیمار گفت:« دوست داشتم نیمار به رئال مادرید بیاید. من تقریبا هر روز با او صحبت می‌کنم. او بازیکنی بسیار بزرگ است.»

 

 

1479806

 

 

کاسمیرو درباره اهداف رئال در فصل جاری گفت: «قهرمانی در لیگ نشان می‌دهد که در کل سال استمرار داشته‌اید. اما زمانی که سرود لیگ قهرمانان در برنابئو پخش می‌شود، مادرید به شهر متفاوتی تبدیل می‌شود. من ترجیح می‌دهم فاتح لیگ قهرمانان شویم.»

 

دیدگاه‌ها