کد خبر : 1669768 | 02 اسفند 1398 ساعت 18:50 | 71.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نقش دنی آلوز در المپیکو

درخشش میلاد محمدی مقابل گلادیاتورها (عکس)

شاگردان فونسکا در شرایطی بازی رفت در المپیکو را با یک گل بردند که نمایش آنها همچنان انتقادات زیادی را در پی داشت.

درخشش میلاد محمدی مقابل گلادیاتورها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پائولو فونسکا، سرمربی 46 ساله رم، موفق شد بعد از چهار شکست، در مرحله یک شانزدهم مقابل خنت بلژیک به برتری دست یافت که نمایش تیم او همچنان با انتقادات زیادی همراه بود. کافی است در این بازی به عملکرد لوپز درون دروازه این تیم نگاه کرد که با 5 سیو نجات بخش مانع از این شد که تیمش برد خانگی را از دست بدهد و امیدوار به بازی برگشت باشد.

 

1479808

 

نکته ویژه این بازی اما فارغ از اینکه کارلس پرز اولین گل خود برای گلادیاتورها را به ثمر رساند، حضور میلاد محمدی، ملی پوش ایرانی در ترکیب تیم خنت بلژیک بود. ستاره ایرانی تیم خنت که اولین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد بعد از ماجرای پرتاب اوتش در جام جهانی، اکنون تقابل جالبی را در المپیکو را پشت سر گذاشت. جایی که او به خوبی توانست از ضعف بزرگ رم در سمت راست دفاعی با حضور اسپینازولا که یکی از ضعیف‌ترین نمایش های خود را به جا گذاشت، سود برده و با شکل دهی حملات خنت فرصت‌های خوبی را شکل دهد. فونسکا در ادامه برای پوشش این ضعف بزرگ ترجیح داد یکی از تعویض‌های تیم خود را به خروج اسپینازولا و حضور سانتون اختصاص دهد؛ تعویضی که البته طبق انتظار نتیجه بخش نبود و سمت راست رم به جولانگاه بزرگی برای میلاد محمدی و جاناتان دیوید تبدیل شده بود.

 

1479807

 

بازی برگشت دو تیم پنج شنبه هفته آینده و در استادیوم خلامکو آره‌نا با ظرفیت 20هزار نفره برگزار خواهد شد و میلاد محمدی و هم‌تیمی‌هایش با تفکرات پیتر بلت به دنبال این خواهند بود از این شکست شکننده عبور کرده و شانس صعود را برای خود شکل دهند. رم فصل گذشته نیز البته برابر خنت در لیگ قهرمانان قرار گرفته بود و در نتیجه‌ای عجیب در بلژیک به برتری هفت بر یک دست یافته بود و باید دید اینبار شرایط برای دو تیم به چه شکل خواهد بود.

 

1479809

دیدگاه‌ها