کد خبر : 1669773 | 02 اسفند 1398 ساعت 19:10 | 50.4K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار اسکوچیچ با سه لژیونر شالروآ (عکس)

دراگان اسکوچیچ در ادامه سفرهای خود به کشورهای مختلف، با سه بازیکن ایرانی شالروآ هم ملاقات کرد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار شد که دراگان اسکوچیچ روز دوشنبه تماشاگر بازی استقلال برابر الاهلی عربستان در کویت بود و سپس بلافاصله به امارات رفت تا دیدار پرسپولیس برابر الشارجه را تماشا کند.


این مربی 51 ساله کروات حالا تصویری از خود در باشگاه شارلروآ به اشتراک گذاشته که او را در کنار سه بازیکن ایرانی این تیم یعنی کاوه رضایی، علی قلی زاده و یونس دلفی نشان می دهد.


کاوه رضایی طی دوران حضور کی روش در تیم ملی مورد نظر این مربی پرتغالی قرار داشت ولی در شرایطی که روزهای خوبی را نیز سپری می کرد، در نهایت در فهرست 23 نفره تیم ملی برای جام جهانی 2018 قرار نگرفت؛ حالا اما دراگان اسکوچیچ با سفر به بلژیک و حضور در باشگاه شالروآ نشان داده که توجه ویژه ای به سه بازیکن، به خصوص کاوه رضایی خواهد داشت که طی هفته های اخیر ستاره تیمش بوده است.
همچنین علی قلی زاده به دلیل سرعت و تکنیکی که دارد، مورد توجه ویژه کارلوس کی روش بود و با وجود مصدومیت او را با خود به جام جهانی روسیه برد. با حضور ویلموتس، علی قلی زاده زیاد مورد توجه این مربی قرار نگرفت ولی با حضور اسکوچیچ این بازیکن جوان بار دیگر به دنبال پیدا کردن جایگاهی در تیم ملی است که در دوران کی روش به دست آورده بود.

 

1479815


یونس دلفی به عنوان یک استعداد ایرانی به باشگاه بلژیکی منتقل شد؛ دلفیِ جوان اگرچه شروع خوبی داشت، اما نتوانست در ادامه به همین روند در تیم جدیدش ادامه دهد و مصدومیت هم سبب شد تا این بازیکن در رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا حضور نداشته باشد ولی حالا با حضور دراگان او هم انگیزه زیادی برای درخشش دوباره و رسیدن به فهرست تیم ملی پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها