کد خبر : 1669785 | 02 اسفند 1398 ساعت 20:35 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: لیون نه، به اسپال فکر می کنم

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس اولویت فعلی تیمش را دیدار مقابل اسپال ارزیابی کرد.

ساری: لیون نه، به اسپال فکر می کنم


به گزارش "ورزش سه"، روزهای دشوار برای بیانکونری در راه است. یوونتوس این هفته و پیش از دیدار مقابل لیون در لیگ قهرمانان در فرانسه، باید در سری آ به مصاف اسپال برود. مائوریتسیو ساری در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و مدعی شد یوونتوس همیشه در سال های اخیر در خانه اسپال کار دشواری داشته است.

 

1473110

 

شرایط جورجو کیه لینی و جیجی بوفون: "در حال حاضر من نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. کیه لینی علی رغم اینکه آخرین مرحله را از دست داد، به اندازه کافی خوب کار کرد. ما بعد از آخرین جلسه تمرین امروزی با هم ارزیابی شرایط را کرده و در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد. در مورد بوفون نیز نمی دانم شرایط چگونه بوده و بعدا با هم در این رابطه حرف می زنیم."

 

بازی مقابل اسپال پیش از دیدار با لیون: "در حال حاضر تنها مسئله مهم برای ما مسابقه فردا است. ما در حال پیشرفت هستیم و فقط باید در مورد مسابقه در فرارا فکر کنیم. شرایط اسپال تغییر کرده و آنها در گذشته با سه دفاع و اخیرا با دو مدافع بازی می کنند، بازی کردن در خانه اسپال آسان نیست و در سال های اخیر میشه دیدارهای پیچیده ای رقم خورده است."

 

نیمکت نشینی های فدریکو برناردسکی: "او حتی اگر برای مقطعی در ترکیب نیز قرار نداشته، اما همیشه خوب عمل کرده است. برناردسکی شرایط 90 دقیقه بازی کردن را ندارد، اما می تواند به میدان برود. او در پست های مختلفی به میدان رفته و باید تصدیق کرد که برناردسکی بازیکنی چند پسته و همه کاره به شمار می آید."

دیدگاه‌ها