کد خبر : 1669796 | 02 اسفند 1398 ساعت 23:30 | 62K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

گواردیولا می تواند فصل بعد سرمربی بارسلونا شود

ریوالدو، اسطوره برزیلی بارسلونا معتقد است شانس بازگشت پپ گواردیولا به نوکمپ وجود دارد.

گواردیولا می تواند فصل بعد سرمربی بارسلونا شود

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل حکم یوفا مبنی بر محرومیت دو سال منچسترسیتی از شرکت در لیگ قهرمانان اروپا و البته جریمه 30 میلیون یورویی این تیم منتشر شد. اگرچه پپ گواردیولا اخیرا صریحا تاکید داشته که قصد دارد روی نیمکت سیتی باقی بماند، اما ریوالدو مدعی شد ممکن است این سرمربی در فصل بعد دوباره هدایت بارسلونا را بر عهده گیرد.

 

1479841

 

ریوالدو گفت: "اگر سیتی قادر به حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای دو فصل آتی نباشد، این فرصتی بزرگ برای بازگشت پپ گواردیولا در فصل آینده به بارسلونا را فراهم خواهد کرد. البته رقم خوردن این اتفاق بستگی به عملکرد باشگاه تا پایان فصل دارد.

 

اگر بارسا در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا زیر نظر کیکه ستین قهرمان شده و در رقابت های لالیگا نیز موفق به کسب نتایج درخشانی شود، دیگر هیچ دلیلی برای ایجاد تغییر در کادر فنی بارسلونا وجود نخواهد داشت. اما اگر تیم انتظارات خود را برآورده نکرده و هواداران را ناامید کند، احتمال بازگشت گواردیولا در باشگاهی که بهترین عملکرد را در آن داشت، وجود دارد.

 

البته هنوز خیلی زود است که این احتمالات را جدی بگیریم و باید منتظر پایان این فصل باشیم. آیا محرومیت سیتی تأیید می شود؟ آیا خیلی زود پس از برکناری ارنستو والورده، بارسا دوباره می خواهد دوباره سرمربی اش را تغییر دهد؟ ما باید کمی صبر کنیم تا جواب این سؤالات جذاب را دریابیم."

دیدگاه‌ها