کد خبر : 1669803 | 03 اسفند 1398 ساعت 00:56 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 3-2 پادربورن: گل سه امتیازی لواندوفسکی

بایرن مونیخ در اولین دیدار از هفته بیست سوم بوندس لیگا موفق شد با نتیجه 3-2 پادربورن را شکست بدهد.

بایرن 3-2 پادربورن: گل سه امتیازی لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، باواریایی ها که در دیدار رفت هم مقابل پادربورن کار سختی داشتند و در نهایت با نتیجه 3-2 پیروز شده بودند، در دیدار امشب هم با گل دقیقه 88 روبرت لواندوفسکی توانستند به سه امتیاز دست پیدا کنند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این پادربورن بود که در دقیقه 4 با شوت مامبا به گل رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت. بایرنی ها در دقیقه 8 صاحب اولین موقعیت جدی خود شدند و ارسال دیدنی اودریوسولا، لواندوفسکی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه سر ستاره لهستانی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 17، بار دیگر ارسال اودریوسولا، لواندوفسکی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بار هم او نتوانست از این فرصت استفاده کند.

فشار حملات بایرن سرانجام در دقیقه 25 نتیجه داد و این تیم به گل اول بازی رسید. گنابری که با پاس تولیسو، درون محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، علی رغم اینکه در بین چهار مدافع حریف گرفتار شده بود، با یک شوت دقیق کار را تمام کرد.

 

1479854

 

تنها سه دقیقه بعد بایرن می توانست به گل دوم برسد اما لواندوفسکی که با ارسال دقیق کوتینیو صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را دقیقا به جایی زد که دروازه بان حریف حضور داشت.

حملات بایرنی ها ادامه داشت و این تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شد اما نتوانست از آنها استفاده کند تا اینکه در دقیقه 40، روی یک غافلگیری، پادربورن به گل تساوی رسید. روی پاس بلند استرودیک به پشت مدافع بایرن بود که نویر برای دفع توپ از دروازه خارج شد اما دچار اشتباه شد و دنیس سربنی بعداز فریب مدافع بایرن، با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

بایرنی ها بعد از این گل پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که ثانیه های پایانی این نیمه به گل دوم برسند اما ضربه استرودیک به تیر دروازه خودی برخورد کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را پادربورن بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50 به گل دوم برسد اما مامبا نتوانست ارسال خوب یاسترزمبسکی را تبدیل به گل کند. سه دقیقه بعد نوبت بایرنی ها بود که تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما ضربه خطرناک لواندوفسکی را دروازه بان حریف به بیرون فرستاد.

در ادامه این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و با ورود کینگزلی کومان و توماس مولر، شدت حملات این تیم افزوده شد و سرانجام در دقیقه 70، این تیم به گل دوم رسید. حرکت خوب گنابری از سمت چپ و پاس رو به بیرون او، با بغل پای مطمئن لواندوفسکی همراه شد و بایرن بار دیگر پیش افتاد.

 

1479857

 

اما این برتری تنها 5 دقیقه پایدار بود و در دقیقه 75، پادربورن بار دیگر کار را به تساوی کشید. روی یک پاس در عمق و تعلل مدافعان بایرن بود که یاسترزمبسکی با نویر تک به تک شد اما شوت محکم او را دروازه بان بایرن دفع کرد ولی توپ برگشتی مقابل اسون میشل قرار گرفت و او هم به راحتی کار را به تساوی کشید.

بایرنی ها که بار دیگر برتری شان را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و بعد از چند حمله خطرناک، سرانجام در دقیقه 88، به گل پیروزی رسیدند. این بار هم گنابری بود که با یک پاس دقیق از سمت چپ، لواندوفسکی را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک بغل پای ساده، گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

 

1479855

 

یک دقیقه بعد گنابری می توانست گل دوم خودش و گل چهارم بایرن را به ثمر برساند اما واکنش عالی دروازه بان پادربورن، مانع از این اتفاق شد. در ثانیه های پایانی تلاش بازیکنان میهمان برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و بایرن توانست به سه امتیاز این دیدار خانگی برسد و با یک بازی بیشتر، فاصله اش با لایپزیش، تیم دوم جدول، را به 4 امتیاز افزایش بدهد.

دیدگاه‌ها