کد خبر : 1669825 | 03 اسفند 1398 ساعت 10:54 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم مربیگری را کنار کمالوند آغاز کردم

اسدی: پرشورها حمایت کنند، تراکتور جام می‌آورد

کاپیتان سابق تراکتور می گوید نمی شود مقایسه ای میان این تیم و تراکتور با هدایت تونی اولیویرا انجام داد.

اسدی: پرشورها حمایت کنند، تراکتور جام می‌آورد

مرتضی اسدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره موفقیت های اخیر تراکتور در لیگ و جام حذفی بیان کرد: بسیار خوشحالم که تراکتور بعد از مدت ها دوباره اوج گرفته و هواداران از نتایج راضی هستند. فکر می کنم تیمی که الان تراکتور دارد، یکی از بهترین های تیم های ایران است و با حمایت هواداران می تواند روزهای بهتری را نیز تجربه کند.


وی درباره اینکه گفته می شود این تیم با تراکتور با هدایت تونی اولیویرا که قهرمان حذفی شد شباهت هایی دارد ، بیان کرد: به نظر من نمی شود به این شکل مقایسه کرد. هر تیمی با تفکرات خاصی تشکیل می شود. تیمی که آن زمان ما داشتیم ستاره های زیادی را به خود می دید. علی کریمی، جواد کاظمیان، کریم انصاری فرد و خیلی ها دیگر آن زمان در تیم ما بودند و روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. آن سال اگر خوش شانس بودیم در لیگ برتر هم قهرمان می شدیم. تیم کنونی تراکتور هم بازیکنان مطرح زیادی دارد. نفراتی مثل شجاعی، دژاگه، حاج صفی و ... که هرکدام شان تاثیرگذار هستند. امیدوارم این بازیکنان بتوانند امسال تراکتور را حداقل به یک جام قهرمانی برسانند. مساله ای که البته بعید هم نیست.


مربی پیشین پارس جنوبی جم درباره وضعیت کنونی خودش خاطرنشان کرد: من تازه اول راه مربیگری هستم. جا دارد یکبار دیگراز اعتماد آقای کمالوند تشکر کنم که طی یکی، دو سال گذشته من را به عنوان دستیار در کنار خود داشت. آقا فراز همیشه به من لطف داشته است. چه در دوران بازی و چه حالا که مربیگری را شروع کردم. خوشحالم این اتفاق کنار کمالوند افتاد و انشاالله در آینده ای نزدیک دوباره کار مربیگری را در تیمی دیگر آغاز می کنیم.


اسدی در پایان افزود: از هواداران خوب تراکتور می خواهم به حمایت شان از این تیم تا آخرین بازی ادامه دهند. شک ندارم اگر پرشورها پشت تیم باشند بازیکنان و کادرفنی هم وظیفه خودشان می دانند که بهترین عملکرد را ارائه دهند. قطعا تراکتور امسال می تواند جام بیاورد و انشاالله این اتفاق می افتد.

دیدگاه‌ها