کد خبر : 1669826 | 03 اسفند 1398 ساعت 11:01 | 54.8K بازدید | 0 دیدگاه

عصبانیت گل محمدی از غیبت مهاجم ایرلندی؛

بلیت دبی - تهران برای استوکس سوخت!

یحیی گل‌محمدی از غیبت آنتونی استوکس در تمرین روز جمعه پرسپولیس عصبانی بود و همین حالا نیز مشخص نیست که مهاجم بریتانیایی چه موقع به تهران بازگردد.

بلیت دبی - تهران برای استوکس سوخت!

به گزارش "ورزش سه"، اولین مرخصی استوکس در تیم پرسپولیس با حواشی بسیار زیادی همراه بوده است. او پس از بازگشت پرسپولیسی ها از شارجه، در دبی ماند تا دو روز را در کنار خانواده‌اش سپری کند اما تصاویر منتشر شده از تفریح این بازیکن در دبی، جنجال ساز شد. نکته مهم این که او قرار بود جمعه صبح در تهران باشد و در تمرین روز گذشته نیز حضور یابد اما تا همین حالا به اردوی سرخ ها ملحق نشده است.

 

مدیر رسانه ای پرسپولیس علیرضا اشرف در این باره می‌گوید: قرار بود آنتونی استوکس روز جمعه به تهران برگردد اما این اتفاق رخ نداد و بلیت هم طبیعتا سوخت. باشگاه پرسپولیس بلیت جدیدی را برای استوکس تهیه نکرده اما انتظار داریم که وی هرچه زودتر به تهران برگردد و امشب در تهران باشد.

 

وی افزود: باشگاه پرسپولیس بلیت این بازیکن را طوری تهیه کرده بود که وی روز جمعه قبل از تمرین به تهران برسد تا در تمرین حضور یابد اما این اتفاق رخ نداد. حالا ما بلیت جدیدی نخریده ایم و این موضوع برعهده خود او و مدیر برنامه اش است.

 

در شرایطی که شنیده می‌شد استوکس از فهرست بازی بعدی پرسپولیس خط خورده اما باشگاه پرسپولیس هم این خبر را تکذیب می‌کند و مسئولان آن با امیدواری نسبت به بازگشت ستاره خط حمله خود صحبت می‌کنند. موضوع عدم بازگشت به خاطر شیوع کرونا و همچنین درج بندی در این باره در قرارداد استوکس نیز از سوی آن ها تکذیب شده است.

 

باتوجه به تاخیر در بازگشت استوکس و عصبانیت گل محمدی، احتمالا در صورت بازگشت این بازیکن نیز او در کمیته انضباطی حضور خواهد یافت اما باید دید که در نهایت موضع آنتونی چه خواهد بود و او چه برنامه ای برای آینده دارد. اما غیبت استوکس در تمرینات پرسپولیس پس از بازی الشارجه، حتی اگر با بازگشت او نیز همراه شود، بعید است که منجر به خروج او از لیست بازی با سپاهان نشود. آن هم در شرایطی که برخی رسانه ها از جدایی قطعی این بازیکن خبر داده اند.

دیدگاه‌ها