کد خبر : 1669840 | 03 اسفند 1398 ساعت 11:55 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

موقعیت ویژه برای مربی گلرهای پرسپولیس! (عکس)

داوود فنایی در روزهای اخیر انتقادات زیادی را متوجه خود دیده و وظیفه بازگشت بیرانوند به فرم ایده‌آل قبلی تا حد زیادی برعهده او گذاشته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس فردا در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهد رفت. این بازی تقابل قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته فوتبال ایران است که البته دوئل های جذابی را در خود خواهد داشت؛ از جمله رویارویی دو دروازه‌بان برتر لیگ ایران که در تیم ملی رقیب یکدیگر به حساب می‌آیند و در لیگ برتر نیز رقابت جالبی با هم دارند.

 

اما در آستانه این بازی حساس، علیرضا بیرانوند و مربی دروازه بان های پرسپولیس در موقعیت ویژه ای قرار گرفته‌اند. بیرانوند در سه بازی اخیر سرخپوشان شش گل دریافت کرده و برخلاف دو بازی ابتدای نیم فصل این تیم، از ثبت کلین شیت ناکام مانده است. دو گلی که او در مقابل الدحیل و سپس الشارجه خورد با انتقاد زیاد از سوی هواداران همراه شد و ترکش های این انتقادات حتی به داوود فنایی مربی او نیز رسید.

 

فنایی که به واسطه گلری در این تیم محبوبیت زیادی بین هواداران نسل قبلی پرسپولیس دارد، با توجه به استایلش، یکی از جذاب ترین اعضای سرخپوشان محسوب می‌شود. همچنین عملکرد درخشان او در تیم هایی چون سایپا، ذوب آهن و شهرخودرو سبب شده تا نگاه هواداران به صورت کلی نسبت به فنایی مثبت باشد اما عملکرد ناامیدکننده بیرانوند باعث ایجاد برخی شبهات شده است.

 

نکته مهم این است که حالا پس از افت نسبی بیرانوند و شاید کاهش روحیه او، فنایی این وظیفه را برعهده دارد تا دروازه بان شماره یک سرخ ها را به فرم قبلی بازگرداند. بیرانوند که در پایان فصل راهی آنتورپ بلژیک خواهد شد، به خوبی می‌داند که برای تکمیل سه فصل فوق العاده اش در پرسپولیس، باید این فصل را هم به خوبی و خوشی بگذراند و برای بازگشت به اوج، چه مسابقه ای مهم تر از بازی با سپاهان؟

 

1479898

دیدگاه‌ها