کد خبر : 1669847 | 03 اسفند 1398 ساعت 17:13 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیاقت پرسپولیس فوتبال زیبا و تهاجمی است

مطهری: سپاهان کلیدی ترین بازی فصل است

پرسپولیس بعد از انجام دو بازی دشوار در لیگ قهرمانان آسیا امروز برای بازی حساس و مهمش برابر سپاهان به اصفهان رفت.

مطهری: سپاهان کلیدی ترین بازی فصل است

به گزارش" ورزش سه"، پرسپولیس بعد از یک تساوی و یک باخت در لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل و الشارجه حالا برای یک بازی دشوار برابر سپاهان آماده می شود. این بازی برای هر دو تیم یک بازی فوق العاده مهم است به خصوص پرسپولیس که برد و مساوی اش در این بازی رودررو با اصلی ترین رقیبش در راه قهرمانی ، می تواند یک قدم به جام نزدیکتر شود. حمیدمطهری مربی تیم پرسپولیس در گفت و گو با "ورزش سه" درباره شرایط این تیم پیش از بازی با سپاهان گفت:" بعد از دو بازی سخت در لیگ قهرمانان برای بازی برابر سپاهان آماده می شویم. بازی ها خیلی به هم نزدیک هستند و این یک مقدار کار را سخت کرده است هرچند ما باید خودمان را با شرایط وفق بدهیم." او افزود:" یکسری ایرادات با تمرین حل می شود و یکسری هم با تصویرسازی و آنالیز انجام می شود. ما باید در تمرینات تمرکز بالایی را بگذاریم تا بتوانیم در این فاصله کم بازی ها به شرایط مدنظرمان برسیم."


مربی پرسپولیس همچنین گفت:" ما نشانه های پیشرفت را در تیم می بینیم. در بازی اول برابر تراکتور برنده شده و هفته به هفته بهتر شدیم. مقابل شارجه و الدحیل آن هم در زمین حریفان کمتر تیمی در آسیا هست که بتواند بالای شصت درصد مالکیت توپ را داشته باشد. ما از زمانی که پرسپولیس آمدیم می خواهیم این ایده ها را پیاده کنیم و به زمان نیاز داریم تا ایراداتمان را کامل حل کنیم."


او اضافه کرد:" در این 35-36 روزی که آمدیم مثل اکثر تیم های ایرانی مشکل زمین داشتیم اما بچه ها انرژی زیادی گذاشتند تا بتوانند خودشان را با برنامه های کادرفنی جدید هماهنگ کنیم. ما در بازی های اخیر اشتباهات فردی و تاکتیکی داشتیم که سعی می کنیم آن ها را برطرف کنیم. تیم رو پیشرفت است و فوتبال رو به جلویی را ارائه می دهد و در آینده نمایش بهتری هم خواهد داشت."


دستیار یحیی گل محمدی در ارتباط با بازی حساس فردا برابر سپاهان هم گفت:" سپاهان تیم خوب و قابل احترامی است و مثل ما درگیر بازی های آسیایی بوده است. ما با وجود زمان کمی که داشتیم به دقت این تیم را آنالیز کردیم و در یکی دو جلسه باقیمانده نیز سعی می کنیم برای این بازی آماده شویم."


مطهری همچنین گفت:" در این شرایط ما باید تیم را خوب بازسازی و ریکاوری کنیم. ما از دیروز روی بحث های تاکتیکی کار می کنیم انشالله برای بازی فردا آماده خواهیم بود. این بازی یکی از کلیدی ترین مسابقات ما برای قهرمانی است و انشالله از اصفهان دست پر برگردیم. ما در این بازی هم می خواهیم فوتبال رو به جلو و زیبایی ارائه بدهیم و امیدواریم بچه ها که در آمادگی کامل هستند بتوانند از موقعیت ها استفاده کنند."


مربی پرسپولیس درباره انتقاداتی که از این تیم در هفته های اخیر شده و حتی گفته می شود پرسپولیس در بازی هایی که مالکیت کمتری دارد برنده می شود گفت:" اصلا اینطوری نیست. ما به نظر دیگران احترام می گذاریم منتها باید به سبکی که مربیان و در راس آن ها آقای گل محمدی به تیم آورده احترام بگذاریم. لیاقت پرسپولیس این است که فوتبالی زیبا و تهاجمی ارائه بدهد. تیم های دیگر ممکن است سبک های مختلفی بازی کنند که آن ها هم قابل احترام هستند اما به نظرم منتقدان باید در نظر بگیرند که آقای گل محمدی و کادرفنی جدی در چه شرایطی به تیم آمدند. زمانی که آقای گل محمدی به پرسپولیس آمد دو روز به پایان نقل و انتقالات مانده بود و ما یکهفته تا بازی حساس برابر تراکتور زمان داشتیم. فکر می کنم منتقدان باید نگاه منصفانه ای داشته باشند هرچند معتقدم که اگر انتقاد پذیر نباشیم پیشرفت نخواهیم کرد و انتقادات منصفانه را می پذیریم. اما یک جاهایی انتقادها غرض ورزی است که نمی توان به آن ها توجه کرد."


او درباره کریستین اوساگوآنا مهاجم خارجی تیمش و میزان آمادگی او گفت:" اوساگوآنا دیر به تیم ما اضافه شد منتها نهایت تلاشش را می کند و کاملا در اختیار تیم است. اوساگوآنا باید با تیم هماهنگ تر شود تا بتواند کارایی و عملکرد بهتری داشته باشد. او بازیکن منظمی است و باید به او فرصت بدهیم تا با تیم هماهنگ شود."


مطهری با اشاره به آمادگی علی علیپور هم گفت:" علی واقعا زحمت می کشد اما اگر گلی در تیم ما زده می شود کار تیمی است و همه در آن نقش دارند. بچه هایی که در عقب زمین کارشان را خوب انجام می دهند در نهایت منجر به نتیجه می شود."


مربی پرسپولیس در ادامه به نتایج پرسپولیس پرداخته و گفت:" ما در 5 بازی 2 برد و 2 مساوی و یک باخت به دست آورده ایم. ما در لیگ برتر سه بازی کرده ایم که دو بازی را بردیم و یک بازی که دربی بوده است را مساوی کردیم. هر سه تیمی که با آن ها بازی کردیم از تیم های بالای جدولی بودند. ما در لیگ قهرمانان و مقابل شارجه واقعا فوتبال خوبی بازی کردیم و حقمان برد بود. وقتی مربی حریف بعد از تساوی در زمین خودشان ابراز رضایت می کند نشان می دهد که ما عملکرد خوبی داشته ایم."
حمید مطهری در پایان گفت:" پرسپولیس صددرصد تیم بهتری می شود و به چیزی که پرسپولیس و هواداران لایقش هستیم خواهیم رسید. هواداران صبور باشند و با دید منطقی به تیم نگاه کنند."

دیدگاه‌ها