کد خبر : 1669861 | 03 اسفند 1398 ساعت 13:31 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: بارسلونای گواردیولا تکرار نشدنی است

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی و اسبق میلان به تمجید از بارسلونای دوران پپ گواردیولا پرداخت.

آلگری: بارسلونای گواردیولا تکرار نشدنی است

به گزارش "ورزش سه"، میلان در روزهای حضور گواردیولا روی نیمکت بارسا و در اختیار داشتن مکس آلگری در لیگ قهرمانان به مصاف بلوگرانا رفت و علیرغم برتری 0-2 در سن سیرو، در دیدار برگشت در نوکمپ با چهار گل مغلوب شد تا وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشته باشد. مکس آلگری که این روزها بیکار است، در مورد آن دیدار و البته تجربه کار کردن با کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

 

مکس آلگری گفت: "بارسلونای تحت هدایت پپ گواردیولا تکرار نشدنی است، آنها نمایشی عادی ارائه نمی دادند. ما می خواستیم از سبکی کپی برداری کنیم که امکانش وجود نداشت، آنها بازیکنانی مانند لیونل مسی را در اختیار داشتند که می توانست هشت بازیکن تیم حریف را تحت تاثیر قرار دهد.

 

1479929

 

بارسلونا در دوران حضور گواردیولا عادت داشت بدون مهاجم نوک بازی کند و هیچ تیمی نمی توانست چنین نمایش ارائه دهد. اما وقتی گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ شد، دوباره به روش بهره گیری از مهاجم نوک روی آورد و او متوجه شد که دی ان ای باشگاه نیز اهمیت زیادی دارد.

 

کریستیانو رونالدو؟ این یک نمونه باورنکردنی در سراسر جهان است. او موفق به کسب پنج توپ طلا و پنج قهرمانی در اروپا شده، ثروت زیادی دارد ... خب دیگر چه انگیزه ای دارید؟ آمار گلزنی تان را افزایش دهید. تفاوت پیروزی و باخت در این است که برای پیروز شدن باید فداکاری کرده و تلاش فراوانی داشته باشید.

 

لیگ قهرمانان؟ در این سالها هیچ تیمی به اندازه رئال مادرید بر این تورنمنت تسلط نداشته است. برخی از تیم های مدعی ممکن است در مرحله یک هشتم حذف شوند و به نظر من هیچ تیمی مدعی شماره یک قهرمانی نیست."

 

 

دیدگاه‌ها