کد خبر : 1669862 | 03 اسفند 1398 ساعت 13:17 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

رشید فرخی: دنبال شهرت نیستم، دیگر هم چیزی نمی‌نویسم

ماجرای شادی گل جنجالی به یاد «مادران ایران»

مهاجم تیم مس کرمان درباره شادی گل جالب خودش در بازی با تراکتور توضیح داد.

ماجرای شادی گل جنجالی به یاد «مادران ایران»

به گزارش "ورزش‌سه"، در جریان شکست 4 بر یک مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل تراکتور اتفاق جالبی رخ داد که در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت. بهرام رشید فرخی که موفق شد تک گل تیم میهمان را در جریان این بازی به ثمر برساند، شادی گلش را به نوشته ای اختصاص داد که زیر پیراهنش نوشته بود. او روی زیر پیراهنی خود نوشته بود: «جای مادران سرزمینم در ورزشگاه خالی است». تصاویر و ویدئوهای این شادی گل رشید فرخی در شرایطی که بحث حضور زنان در ورزشگاه ها بار دیگر مطرح شده، باعث شد تا بسیاری از کاربران در فضای مجازی به تحسین او بپردازند و ماجرا به اندازه کافی بزرگ شود.


رشید فرخی حالا با گذشت چند روز از ماجرا می گوید که به خاطر مادر خودش چنین کاری را انجام داده است. او در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «آرزوی همیشگی من این بوده که حداقل یک بازی‌ام را مادرم در ورزشگاه از نزدیک تماشا کند. مگر ما چند سال قرار است فوتبال بازی کنیم؟ علاقه ام این است تا زمانی که فوتبالم تمام شده مادرم را در ورزشگاه ببینم و اصلا گلم را به او تقدیم کنم.»

 

1479930


وی ادامه داد: «موضوع حضور زنان در ورزشگاه ها مساله ای است که در آینده ای نزدیک شک ندارم اتفاق می افتد. مطمئنا با فشارهایی که فدراسیون جهانی وارد آورده مجبور به آزادسازی ورود زنان به ورزشگاه ها خواهیم شد و امیدوارم هرچه سریع تر این حق به تمام مادران ایرانی داده شود.»


مهاجم مس کرمان در پاسخ به این پرسش که چگونه تصمیم گرفت چنین شادی ای انجام دهد و اینکه تصور می کرد ماجرا اینقدر دیده شود، تاکید کرد: «به هر حال بازی با تراکتور حساسیت دارد و البته که بازی پخش مستقیم شبکه ورزش هم بود. فکر می کردم به این شادی گلم پرداخته شود اما اینکه اینقدر موضوع بزرگ شود را تصور نمی کردم. به هر حال خوشحالم که بازتاب خوبی داشت».


یکی از نکات جالب درباره رشید فرخی این است که او چندی قبل با حک کردن تصویر آیت الله هاشمی رفسنجانی روی پیراهنش و نشان دادن آن بعد از گلزنی در لیگ یک هم خبر ساز شده بود. این بازیکن در این خصوص گفت: «من دو سال پیش در رفسنجان بازی می کردم و آقای هاشمی که فوت کردند روی زیر پیراهنی ام تسلیت گفتم. حالا که در کرمان هستم، وقتی با مس رفسنجان بازی داشتیم عکس آقای هاشمی را در سالگرد فوت ایشان روی زیر پیراهنی ام زدم تا ادای احترام کنم. فکر نمی کنم مساله خاصی باشد».

 

1479931


وی در پاسخ به این پرسش که آیا این کارها را برای کسب شهرت انجام می دهد، بیان کرد: «اصلا اینطور نیست. باور کنید نوشته های زیر پیراهنم دلی است و هرگز دنبال دیده شدن و شهرت نیستم. گفتم که شادی گل آخرم هم فقط به خاطر این بود که دوست دارم مادرم یک بازی به استادیوم بیاید و بازی ام را ببیند. اتفاقا او خیلی هم بابت این شادی گلم خوشحال شد.»


رشید فرخی اما تصمیم گرفته دیگر چیزی زیر پیراهنش ننویسد و شادی جنجالی نکند: «حالا که انگار شادی های گل من باعث ناراحتی برخی شده، دیگر چیزی نمی نویسم. این تصمیمم قطعی است و دیگر زیر پیراهنم پیامی نخواهم داشت.»

دیدگاه‌ها