کد خبر : 1669871 | 03 اسفند 1398 ساعت 18:23 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

مربی تیم چینی:

90 درصد کار بیل با جیانگسو تمام شده بود

گرت بیل تابستان امسال تا یک قدمی پیوستن به فوتبال چین رفت ولی در نهایت با تغییر نظر سران رئال ماندنی شد.

90 درصد کار بیل با جیانگسو تمام شده بود

به گزارش"ورزش سه"، گرت بیل تابستان چیزی تا جدایی از رئال فاصله نداشت. ستاره ولزی که از سال 2014 برای رئال بازی می کند، در دو سال اخیر جایگاه خود در رئال را تا حد زیادی از دست داده و به دلیل مشکلات با زیدان، تمایل زیادی برای جدایی در تابستان داشت.

رسانه های اسپانیایی در مقطعی کار انتقال او به چین را تمام شده می دانستند و حتی زیدان در یکی از نشست های خبری خود گفت که بیل هر چه زودتر برود بهتر است اما در نهایت او در رئال ماندنی شد. 

به خصوص شکست 7-3 رئال برابر اتلتیکو در بازی پیش فصل، نقش بسیار مهمی در تغییر نظر سران رئال داشت.

 

کاسمین اولاریو سرمربی جیانگسو چین که بیل قصد داشت راهی این تیم شود، ضمن تایید شایعات تابستانی گفت:« انتقال بیل خیلی خیلی نزدیک بود و ما با ایجنت او و همچنین رئال به توافق کامل رسیده بودیم ولی در نهایت این رئال بود که نظرش را تغییر داد. آنها یکی دو بازی دوستانه را واگذار کردند و به یکباره همه چیز عوض شد.

ابتدا رئال راضی شده بود که بیل به عنوان بازیکن آزاد به تیم ما منتقل شود ولی سپس گفتند که باید هزینه انتقالش را بپردازیم. اگر این کار را می کردیم، با توجه به دستمزد بالای بیل، بودجه اندکی برای ما باقی می ماند و به همین دلیل سراغ بازیکن دیگری رفتیم. 90 درصد انتقال تمام شده بود ولی رئال در یک شب تا صبح، همه چیز را تغییر داد.»

 

دیدگاه‌ها