کد خبر : 1669875 | 03 اسفند 1398 ساعت 15:30 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از جلسه با هیئت مدیره

پایان دوران ریاست بارتومئو در بارسلونا؟

رئیس باشگاه بارسلونا احتمالا تحت فشارهای موجود تن به انتخابات زودرس ریاست باشگاه خواهد داد.

پایان دوران ریاست بارتومئو در بارسلونا؟

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه گذشته فاش شد که باشگاه بارسلونا با شرکتی قرارداد امضا کرده تا در شبکه های اجتماعی فیسبوک و توئیتر، با ساختن اکانت های فِیک به مخالفان باشگاه و حتی بازیکنان خودی و شخصیت های سیاسی و فوتبالی معروف حمله کند و در عوض چهره مدیران باشگاه را موجه جلوه دهد. 

در پی این رسوایی، جوزپ بارتومئو که در راس اتهامات قرار داشت، با بازیکنان در محل تمرین تیم جلسه گذاشت و نیم ساعت برای شان صحبت کرد.

 

 

1479945

 

 

روز گذشته نوبت به هیئت مدیره بارسلونا رسید تا بارتومئو را زیر سوال ببرد. طبق گزارش منابع موثق، بارتومئو در جلسه با اعضای هیئت مدیره به شدت تحت فشار قرار گرفت و جلسه به شکل خوبی تمام نشد.

جوردی کاردونز و امیلی روساند دو نایب رئیس بارسا پیش از این از بارتومئو خواسته بودند تا برای انتخابات زودهنگام ریاست باشگاه فراخوان بدهد و در جلسه با هیئت مدیره نیز از وی درخواست شد تا به این کار تن بدهد ولی رئیس بارسا همه چیز را به پنجشنبه بعد موکول کرد. انتخابات طبق برنامه باید ژوئن 2021 برگزار شود ولی احتمالا یک سال زودتر شاهد برگزاری اش خواهیم بود.

 

در جلسه دیروز همچنین حکم اخراج خوامه ماسفرر مدیر مارکتینگ و رسانه ای بارسلونا نیز صادر شد. او تاوان رسوایی اخیر را پس داد.

بارسا امشب با ایبار و سپس سه شنبه پیش رو با ناپولی در لیگ قهرمانان دیدار خواهد کرد.

 

 

1479947

دیدگاه‌ها